Sevdiğiniz kişiyle aynı tabak çatal kaşığı kullanır mısınız? Yoksa sorun olur mu sizin için?

Sevdiğiniz kişiyle aynı tabak çatal kaşığı kullanır mısınız? Yoksa sorun olur mu sizin için?

Benim için sorun olmaz. Sevdiğimin çatal kaşık bardağını kullanabilirim.
Yemem diyenlere gülüyorum, yok her haltı yiyorlar sevdikleriyle sonra hijyen diyorlar🤣🤣 arkadaş sen sevdiğinle öpüşürken filan o hijyen düşüncene ne oluyor? Buna cevap versinler...
İşte onu bende çözemedim 🤷🏻♀️😁
Mükemmel bir ruhsal ve fiziksel uyum ile bütünleşen kadın ve erkek çatal, kaşık, bardak gibi mesafeleri aşacaklardır, aşamıyorlarsa mutlaka bir sıkıntı vardır. Çikolatayı ısırmış mesela, sevdiği insanın ısırdığı yerden ısırmaktan sadece mutluluk hissetmeli kadın da erkek te. Fiziken ve ruhen.
çatal kaşık mı geçen gün sevgilim içtiğim içeceği benim ağzımdan içmek istediğini söyledi bardağı uzattım hayır öyle değil dedi içtim ağzına verdim HSJSJSDJHSHSD
çatal kaşık da neymiş sevgilimin dudaklarının yanında
Sevdiğim insanla aynı çatal, kaşıktan yemek yerim tabiki kurban olurum ona asla iğrenmem.
Cevap
34Cevap
Ölecek değilim ya yerim gadası
Evet tabi ki de yerim.. sevgilim ya da eşimin çatalını kaşığını kullanmayacaksam neden evlendim zaten..
Küçükken bölüyüm mü yer misin lafı vardı ya da bir tane ısırcan mı diye laflar vardı ister istemez yiyoduk
Ağzının içinde ki lokmayı bile yerim demiyim mideniz bulanmasın. Evet, tabi ki kullanırım. 😂
Segilim ya da eşim fark etmez bir bir insanla birlikteyimse yerim yok anlamiyorum cinsellik yaparken iğrenmiyorlar ama ayni çatal kaşiktaj iğreniyorlar
Çatal kaşık bardak tabiki kullanırım nie kullanmiyim sevdiğim insan sonuçta hayatımı paylascam herşeyi de paylaşırım hayatta midem bulanmaz
Yerim.
Ama
Rujlu bardaktan su içmem.
Rujdan midem bulanıyor
Bide bu uzun ojeli tırnakla yemek yapmayın be
Yaw her yerini yerimde derken çatal ve kaşığından mı uzak duracağım. Benim için zerre kadar sorun olmaz böyle şeyler.
Belki şahsen anne ve babamla bile aynı kaşık çataldan yiyemiyorum
Arada bir olabilir çatalıyla bana bir sey yediriyorsa falan okeyim onun dışında gerek yok.
Yemeğimi bitirmesinde yerim onun tabağini bi güzelce sünnetlerim
O çatalı kullandı diye çatalıda yiyebilirim niye sorun olsun
O benimkinden bende onunkinden yiyecekse yerim. Ama eğer yemezse ben niye yiyeyim ki bende yemem.
Annem babamı kimden bile yemiyorum ama şöyle bisiyim var ya o kırılıraa diye düşünüp tiksindigim halde yiyorum ama tutana kadar ölüyorum ha bide ağızi kötü kokuyorsa dişleri sariysa yemem asla
aynı şekeri yedim aynı pipet çatal kaşık kullandım
Şimdi ben bakkal amcayı seviyorum, muhabbetimiz iyi diyelim. Onunla niye aynı çatal kaşıktan yeyim..
Sevgilimi komple yerim
Yemem diyenler eşeğin ağzını mı öpüyor 😒
Yalan mı 🙄
Haksızsam haklısın de
Tabi tabi onlar b0k yiyip sonra yazıyorlar salla gitsin
Oda var
İki yüzlü az
İki Ayna karşı karşıya dursa ne olur
Binlercesi
hiç kız arkadaşım olmadı. Olmasını da istemem ama kuzenlerimin çatal kaşığını kullanabilirim evet
Evet yerim, sorun olmaz.
Bırakın aynı kaşığı çatalı ağzından yine yerim.
Aynı bardaktan su bile içerim 🥰
ayni sakizi bile cignerim
Aynı bardaktan su bile içerim.
Gönlümü vermişken çatal kaşık ne ki..
Olmaz tabiki ne fark eder
Yerim heralde 😂😂😂😂
Ya çok titizsen yemezsin ama belki işte
Sevsen bile hijyenik değil böyle bir şey.
Yerim yiyorum
Yerim tabii ne olacak ki
Yani sıvılarımızın birbirine karıştığı ortamda çatal kaşık ne yaa
Agzından da yerim ağzını da yerimm
Aşıksam yerim, seviyorsam yemem
Hayır, kullanmam.
Neden sorun olsun ki?
Mesele sevgi meselesi değil mikrop meselesi.
Eşimse yerim değilse yemem
Yerimm sevgilimi de yerim
yerim
Sevdiğimi komple yerim.
Yerim
Ben yiyemem
YEMEMm
Yemem hayır huy işte
Hayır kullanmam çünkü insanın özeli
Evet
Evet yerim
Yerim 🙃
En sevmediğim şey.
Yerim tabikide
yerim evet
Yerim
Yerim. tabiki kalbimin sahibi olan biri ile
Yerim
Yerim sorun olmaz
Yerim ama sağlık açısından iyi bir durum değil
Yerim
Hayır
yerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?