Gece ortasında yemek yeme alışkanlığı olan tek kişi değilimdir değil mi?

Gecenin 3ü ve benim acıkıpta uykumdan uyanıp yemek yapıp yiyesim geliyor devamlı
Gece ortasında yemek yeme alışkanlığı olan tek kişi değilimdir değil mi?
Cevapla