Yemek yok bugün, bu var sunum felan da yok neysek o ,🤣anlık


Biz de fındık yedik ne var yani :))
Yine sağlam yiyorsun 😄
Cevap
22Cevap
Türlü yedim.. Hadi bakalım bu cevizler, fıstıkların kırılması demek, yarınki menünün tatlılarının sağlam olacağını gösteriyor :) asfa
O kadar ceviz, fıstık yeme ile bitti yani
Soda iç soda. Mineral da gerek, eksik olmasın :) asf
Afiyet olsun çok güzel görünüyor ellerine sağlık.. ben daha yemedim gece atıştırırım bir şeyler sadece :)
Teşekkürler 🙏🙃
Baklava hazırlığı mı var 😂
Akşam yemeği yemedim, en son öğlen sandviç tarzı birşeyler yemiştim. Kolay gelsin :))
Bizimkiler köfte yedi çiçeğim ben kahve içtim
Afiyet olsun canım, kuzenler le böyle takılıyoruz.😂
Çok güzel bi ortam valla
Yemek yok dediğin yerde 1200 tl menü var teyze 🙄
Yaşadığım şehirde de sıradan bir gün akşam yemeğinde makarna, köfte, patates yedim. Afiyet olsun sana.
Daha ne olsun sırf enerji bunlar antebin kilosu binlira
antepli aşcılar bolulularnan yarışır hataylılar köşede sigara içer bence ahahaa
Afiyet olsun, ben köfte ve salata yedim sadece.
Bugün canım pek bişey istemedi biraz tarhana çorbası yaptım sadece
Tavuk but kanat kızartması. Yeşil mercimek çorbası.
Hazirli iyi sonunda ziyafet vargiime geliyor
gonum atın geliyom :D
:D :D
Genelde yemekten sonra çayla bu kar gelir ama
Makarna yedim size de afiyet olsun
oh oh afiyet olsun
Sen kilo verecektin değil mi 🤣
Az yedi isen sorun yok, miktar?
Valla nohut pilav en güzel sevdigim yemek :)
çorba pilav salata
Köfte patates
Bunu yiyenlere başarılar dilerim 😒
Resmen bir servet 😂
Geliriz bizde
Turşu pancarı, dut çulması, helese yedik
Afiyet olsun
Bataklık çorbası
Patates tavası 😋
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar