İştahım kapanıyor
İştahım açılıyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İştahımı kapatan tek olay var. Gecenin 3 ü gibi tek bakimlik wp den foto geldi. Kızla da hafif flörleşiyir gibiydik ak. Bir açtım dondurmadan sarma cıkmış onu atmış 1 hafta sarmaya küstüydüm sjsj
Bireylerin stres veya düşük moral durumlarında iştahlarının açılması veya kapanması, karmaşık bir psikolojik ve fizyolojik etkileşimle ilişkilidir.
Stres altında, vücut kortizol gibi stres hormonlarını salgılayabilir ve bu hormonal değişiklik iştah üzerinde etkili olabilir. Bazı insanlar stresle başa çıkma mekanizması olarak yemek yemeye eğilim gösterirken, diğerleri stres altında iştah kaybı yaşayabilir.
Duygusal durumların, beyin kimyasının ve hormon seviyelerinin iştahı etkilediği düşünülmektedir. Ancak, bu konudaki etkileşim bireyden bireye büyük ölçüde değişebilir. Cevaba gelicek olursak iştahım zaten açık iyice açılıyor. :)
Teşekkürler 🤗
İştahım açılıyor genellikle.. bu yüzden de aslında iştahımı kapatmak için bolca kahve ve sigar tüketiyorum.. sürekli yedikçe insan kilo alıyor çünkü.. üzgünlük de geçmediği için bazen arada meyve atıştırırım
Moralim bozukken yemek yemek bana zulüm gibi geliyor
Cevap
27Cevap
Morelim bozzuk iken durmadan uğraş bulurum kendime sırf sağlığımı korumak adına. İnsanlarla pek haşır neşir olmayı sevmiyorum. Nerede kalabalık orada ben yokum. Bazen yemek yemeyi unutuyorum o nedenle az sık yiyoyum🥲
Benim iştahım öyle kolay kolay kapanmaz ki zor yani. Bozuksa da moralim iştahım da bi değişiklik olmaz.
Moralim bozuksa eğer iştahım kapanır. En sevdiğim şeyler olsun yiyemem. Canım istemez.
Söyle normalde kapanıyor ama moralim bozukken çok sigara içerim ve sigara içmem için yemek yemem lazım
Ardı ardına dizi izlerim su bile içmek aklıma gelmez
İştah değil de 1 dakikada 10 15 çikolata gömebilirim
Bunu bugün tecrübe ettim, artık kapanıyormuş 🤣🤣 önceleri yarınlar yokmuşçasına yerdim😒😒
Moralim kötüyken iştahım kapanıyor.~☆
Hastalık, üzüntü vs iştahımı hiç kapatmıyor açmıyor da aynı devam ediyor 💁♀️
Eğer sıfıra inmiş derecedeyse kapanıyor ya da çok kaygiliysam
Moralim bozukken ve hastalandığımda iştahım dehşet şekilde açılıyor
moralim bozukken en sevdiğim yemeği bile yiyemem
Moralim bozulduğunda anında iştahım kapanır..
Hiç belli olmuyor genelde kapanıyor
Can sıkıntısından 60 kilo olmama rağmen 175 boyumla 10 kilo vermiş olarak hâla bunla mücadele ediyorum
@umutsuzlugahaykiris fotografimizi izin almadan koymus
oha
Cunku depresyondayken yedigin yemekten tat alamıyorsun
Kapanır ama ne gibi durum olduğuna bağlı bazen de çok fazla yiyorum yani
Canım hiç bişe yapmak istemiyor sadece uyumak istiyorum hemde solumun üzerine yatarak
Bütün herşeye hevesim kaçıyor hiçbir şey yiyesim gelmiyor
Kötü oluyorum yemek içmek hiçbir şey gelmıyor içimden
Kapanıyor asla yiyemem
Günaydın nasılsın?
Morali bozukken iştahı açılan uzaylıdır
Tadım tuzum kalmıyor. Mecburiyetten yiyorum
Meyve sebzeye kapanıp tatlılara açılıyor.
Kapanıyor hiçbir şey yiyesim gelmiyor
Kesinlikle kapaniyor. Üzgünken istahi acilmak nasil bisey anlamiyorum cok tuhaff
İştahım herzaman benimle.
kapanıyor hatta midem bulanir
Benim iştahım hep açık
Maşallah sana
Her ikisi de olabiliyor
Biraz da sağlık durumuma bağlı ama genelde açılır
Belli olmuyor
Yemek yemem normalde de az yerim zaten
İştahım kapanıyor
Hem açılıyor hem de kapanıyor
Tatli isterim aşırı mdmdmend
Adet döneminde daha çok tatlı istiyor kadınlar doğrumu? @Rojjjjjjj89
Evet çok doğru hemdee
Asla yemek yiyemem.
Moral bozuk olduğunda iştah falan kalmıyor.
Ne olursa olsun iştahım kapanmıyor benim
En iyi kiloyu hayatım kayarken veriyorum
Mide agrisi yedirtmiyor.
Evet iştahım açılıyor
Canım bir şey istemiyor o an
Kapanıyor
Kapanıyor
İştahım kapanıyor.
Genelde kapanıyor ama bazende açılabiliyor
Kapanıyor.
Değişiyor
İştahım kapanıyor
Açılıyor
Kapanıyor
Ben her zaman açım
Kapanıyor
Genellikle açılıyor
Kapanıyor.
Belli olmaz
Açılıyo maalesef
A şıkkı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?