Baklavaya cevizi mi, fıstığı mı daha çok yakıştırıyorsunuz?
Ceviz
Fıstık

İkisi de güzel gidiyor

Baklava sevmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Baklavaya cevizi mi, fıstığı mı daha çok yakıştırıyorsunuz?


Şerbetli tatlılar arasında en sevdiğim sadece künefe. Ama baklava için tercihim ev yapımı tereyağlı içi bol cevizli tercih ederim. O mis gibi tereyağı kokusunu o çıtır çıtır hamuru ceviz ile aşırı yakıştırıyorum. Yanında sade dondurma ile daha güzel oluyor bana göre. Beceremem ev yapımı baklavayı yapsam keşke ama uğraşmam lazım. Gittiğim yerlerde ev yapımı baklava oluyor yanına dondurma istiyorum yoksa paket yaptırıp evde tabağıma dondurma ile sunum yapıyorum.
İkisi de mükemmel gerçekten cevizli de fıstıklı da zor seçim.. Şekil olarak da tadı ve lezzeti farklılık gösterebilir, klasik baklava dilimi ayrı, sarma şeklinde de çok güzel, havuç dilimi olan baklavanın da lezzetine doyum olmuyor ama baklava her çeşidi ile mükemmel kesinlikle..
Baklavayı havada karada severim de antep fıstıklı kakaolu daha bi seviyorum soğuk baklava olanını. Ama bu demek değil ki cevizliyse yemem onu da yerim 😂
Cevap
18Cevap
Ben baklava pek sevmem ama yersem de normal fıstıklı tercih ederim
Fıstıklı. Boş baklava da yapmaya başlayan yerler varmış, boşu da ekleseydin keşke. 😄
Olur 😁
Cevizli tercih ederim yiyeceksem pek aram yok baklavayla…
Fıstıklı olmalı. Şu soruları hep bu saatte görüyorum🤦🏻♀️
Fındık olmaması üzdü. Biz fındıklıdan başka sevmeyiz :)
fıstık demeyenlerin nesli dinazorlar gibi tükensin
Fıstıklı severim ben. Kaymaklı güzel olur Hacıbaba'dan.
Çok yemem ama Antep fıstıklı daha iyi
Orijinali gibi Antep Fıstıklı
güzel bir baklava yediğim sürece farketmez
Cevide güzel fistiklida
Fıstık Fıstıklı olsun
Ben fıstıklı tercih ediyorum
Fıstıklı baklava bana çok şekerli geliyor
Baklava illaki fıstıklı olmalıdır.
Soğuk baklava severim
Şerbetli tatlılarla aram yoktur
Ispanaksız ya da bezelyesiz mümkünse
Fıstıklı Baklava
ikiside güzel
Cevizli.
Cevizli...
Fıstıklı
İkisi de süper bence
Tabikide fıstık 🥳
ikiside
Fındıklı olsun
fıstıklı akar ya cevizli güzel olmuyo bence
Hiç fark etmez.:)
Cevizli 🤤🤤
Cevizli
Cevizli baklava
Ceviz
Hepsi güzel bence
fıstık
Baklava sevmiyorum
Fıstıklı olur
Boş baklava iyidir.
Baklava sevmiyorum
Kesinlikle ceviz
Antepli olarak tabiki fıstıklı
ceviz
fark etmez inan ki
Fındıklı 😋😋
Yeşil fıstık
Antep fıstığı.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?