
Var mı kahvaltıda daha önceden kahvaltıda yediğin absürt yiyecek veya yiyecekler?

Var mı kahvaltıda daha önceden kahvaltıda yediğin absürt yiyecek veya yiyecekler?
Dün akşamdan kalmış kızarmış patlıcan yemiştim. Yanında da zeytin ve peynir vardı ama patlıcan biraz absürdü sanki. Neyse ki kimse görmedi. Sabahları ağır yiyecekler bazen mideyi rahatsız edebiliyor ama o an aklıma ne geldiyse. Başka dondurma yediğim de oldu, çok sıcak bir yaz günüydü. Absürt bence.
Cevap
3Cevap
Ben en değişik, hamburger yemiştim sanırım. başka aklıma gelmedi
Yaprak sarmasi ve çok ağır 2 yemek daha bayramın ilk günü hep yeniyor bizim ailede 😅😅
Geceden kalma hamsi yemiştim bir kere
Balık
Sushi yemiştim
Kazık
Çiğköfte…
Max pizzadir
Balık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?