Sorum beğenilince mutlu oluyorum da ☺️✨️
Eşiniz olacak kişinin mutfak konusunda hünerli olması ne kadar önemlidir?
Sorum beğenilince mutlu oluyorum da ☺️✨️
Güzel yemek yapamıyoruz diye evlenemezmiyiz yani 😬

#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg...
Hünerli olmasın, iki yumurta kırabilecek seviyede olsun yeter. Yemek yapmayı bilmeyenle evlenirim ama yemek yapmayı sevmeyenle evlenmem.
Biraz meraklı biri olmalı. YouTube da çikolatalı bir tatlı görünce onu ben yokken denemeli. Akşam eve gelince arada sırada tatlı görmek isterim.
Üşengeç birini istemem öyle asla.
Evlendiğimde sıfır hünerliydi... İlgisi, merakı bile yoktu... Ben becerikliydim, elimin lezzeti, ayarı iyidir... Her şeyi yaparım, pişiririm, tarif denerim vs... Mutfağı seviyorum çünkü... Pişirip sevdiklerime yedirmek güzel... 17 yıl... Koskoca 17 yıl görev olarak üzerimde kaldı... Sadece benim üzerimde kaldı... Çocuklu yıllarımız dahil, 7 gün, 3 öğün (okul günleri hariç)... İstedikleri yemekleri sadece babaya söyleyen iki çocuk düşün... Annenin mutfaktaki işi, kirlileri toplamak. Ayrıyız artık, ben yokum yanlarında ve anneleri hâlâ onlara yemek yapmıyor, öğrenmedi çünkü.
Büyük fedâkarlık yapmışsınız , işte bazen ne yapsan olmaz derler ya o misal. İnsan kendini, kendisi geliştirmedikten sonra elden ne gelir.
Maalesef dahası var... Boşanırken, son 4 yılda 4 farklı erkekle farklı şehirlerde aldatıldığımı otel kayıtlarından öğrendim... 😥
Size tavsiyem, yemek yapmayı bilmiyorsanız da öğrenmeye hevesiniz olsun. Öğrenirken beceremeseniz de emin olun erkek tadına, sunumuna değil, çabanıza bakar...
Öküz değilse...
Benim için hiç önemli değil. çünkü ben yemek yapması için aşçı olarak evlenmiyorum.. evleniyorum çünkü ona aşık olduğum bir ömür mutlu yaşamak istediğim için.. yemekler ide birlikte yaparız ya da öğreniriz zaten
Âşık olduğum için tercih edeceğim bir erkeğin benim sevgimi ve bağlılığımı kazandıktan sonra yemek yapmayı bilmemesi kadar önemsiz bir şey olamaz herhalde.. Mutfağa vakti, yeteneği de, ilgisi de olmayabilir, ben onu sevmişsem ve evlenmişsem, onun kâlbi ve karakteri, varlığı herşeyden önce gelir..
Cevap
33Cevap
Yani hayati bir mesele değil ama mutfakla ilgili ve becerikli erkekleri çekici bulurum.
Bir eve bir hünerli insan yeterli diye düşünüyorum. Zor zamanlarda bir çorba yapmasını yumurta kırmasını bilsin yeterli
Bizim ailede bütün erkekler yemek yapmayı biliyor oyuzden ilerdeki kocama insalah yemek yapmayı biliyor olsun bir gün ben yaparım diyer gün o yapar 😂😂😂😂
😃 hayaller güzell umarım istediğin gibi olur.
Evet gerçekten dedem ve babam amcan yemek yapmayı biliyorlar
Bilmiyorsada sorun değil beraber yapariz😂😅
Ben mutfakta iyi değilimdir. Hayatta kalacak kadar hünerli biri sayılırım. Sırf bu yüzden biri benimle hayatını birleştirmek istemezse zaten o kişiden olmaz. On parmağında on marifet olanları da görüyoruz. Her şeyden önce iyi bir kalbe sahip olmak gerek. Yemek vs hallolar.
Airfryer var. Atsin içine etimi, tavugumu, balığımı yeter. Kimseden Somer şef olmasını beklemiyorum.😂
Bana hayırlı olacağı alan mutfak değil, yatak odasi😈😂
Çok önemlidir. Ben yatarım yemeği o yapar, ben ojemi sürerim yemeği o yapar, ben instada takılırım yemeği o yapar
Yanımda dursun yaptığım işe sürekli karışıp benle atışsın yeter, ben hallederim gerisini :)
Ayy çok isterim hem mutfakta hem yatakta 🤣🤣 birde düzenli olucak tabikisi
Önemli değil çünkü bende yemek yapmasını çok bilmiyorum 😂 beraber oğreniriz işte nolacak😄
Yemekle aram yoktur. Yemeyi sevmem. Karnım doysun yeter tek çeşit bile olur. Yapmayı da sevmem bu yüzden. Yeterki yemek yapsın, bulaşığı yıkarım, yerleri siler süpürürüm ama mutfağa karıştırmasın beni.
Bence çok önemli ya sonuçta şu zamanda artık yemekler dışarıdan alınamayacak derecede sade bir tat almaya başladı evde dilediğince farklı tatlar daha hoş olur.
Yani bence çok önemli bir durum, değilsede ogretirim hep ben yemek yapamam benim hasta olduğum günlere olucak onun bana bakması gerekecek acmi kalicam ben o surect
Evet çok isterim. Sevdiğim adamı yemek yaparken izlemek her zaman çok etkileyici gelmiştir. Yumurta bile kırsa olur hiç farketmez
Olursa iyi olur çünkü ben bu konularda pek bilgi sahibi değilim 😂
Hevesi ve isteği olsun isterim. Birde birşeyleri yememezlik yapmasın gerisi hallolur.
Muhakkak iyi olmalı demem, ama az çok anlaması iyi olur. Ben çok iyi değilim çünkü.
O işi birlikte hallederiz bilmemesi bir sorun yaratmaz
Hiç önemli değil çünkü ben de yapamıyorum 😪
Ekstra önemi yok mutfak düzenli kalabiliyorsa mükemmel
Çok önemli. Ya da çok cömert olacak dolardan söyleyecek hep. Hem cimri hem tembel çekmem.
Hahahah enişte yok
Lan o da yok
Erkek olupta mutfakta ben yemek yaparım diyen erkek hayatının yalanını söylüyordue bence tabiki hamarat olmasını ister ama bu demek olmuyo dört dörtlük bir yemek yapsın harika tatlılar yapsın az özde biliyosa yeterlidir diye düşünüyorum
Bir zahmet yemek yapabilsin benden beklemesin yaaa işten geldiğimde masa hazır olsun mesela
Yemekten anlamayan biri kadınlar için iyi olur.
Yemek yapmaktan anlayan birine mutfakla ilgili bahane uyduramazsınız.
İşin olup yemek yapmayı beceremitorsan beraber yapsrız evde yan gelip yatıp yemek yapmayı beceremiyorsan ne evlenecem 😂
Hünerli olması ya da olmaması bir kriter değildir..
Ben bir süre aşcılık yaptım sorun etmem bu yüzden girer kendim yaparım yemeği
Hünerli değilse ben öğretirim ve çoğu zaman ben yaparım.
Ben yemek yapamiyorum. Ogrenmem de gec olur. En azindan kolay yemekleri yapa bilse iyi olur
Önemli değil ya ben mutfağa meraklıyım genelde yemekler benden olur arada yardım etsin yeterli
eski bir Çin atasözü der ki kocanın midesini her daim dolu, t ss . larını ise her daim boş tutacaksın.. sen düşün işte ne demek istediğini koskoca çinlinin
Pek önemli değil ben yaparım ikimiz yeriz hunharcaaa😂
Kadınlar genelde araba, maaş, statü takıntısını zevklerini ilerde doğacak çocuklarının geleceğine bağlıyor.
Yani biz erkeklerde tabiki hamarat kadın isteriz ki çocuklarımıza iyi baksın, güzel yemekler yapsın, ocakta yemek pişsin.😂
Benim hünerim yok, onun olsun bari.. Topuklarımızı mı kemireceğiz akşam yemeğinde..
Önemli değil kebap istesin kebap yaparım
Önemli değil ben yapıyorum zaten
Öyle bir takıntım yok ama yemek yapan erkek hep çekici gelmiştir
Önemli değilde olursa güzel olur
Hiç önemli değil. Yemekleri ben yaparım.
Hiç önemli değil ben dışarda yemek severim
Önemli değil ben çok iyi yemek yaparım
Eee yaptığı da yensin
Hünerli olsun da aç kalmıyım
Ben de yaparım kendim ya
Çok da önemli değildir benim için
En az benim kadar hünerli olmalı
Ben yaparım ona
Şanslı kız eşin olucak kişi
Biraz önemli 😃
Ben yaparım.
Yiyebilecek kıvamda yapılsın yeter
E biraz önemli
Cok önemlidir
Çok önemli
Önemli degildir
Mide önemli çok önemli
fazlasıylaaaaa
Önemlidir
Önemli değil ben çok iyi yemek yaparım
ben beceremediğim için o yapabilsinn
Çok hoşuma gider
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?