
Normalde kampanya nedeniyle 140 TL ama 120 TL indirim kuponum vardı. 20 TL ödemiş oldum 😂

Normalde kampanya nedeniyle 140 TL ama 120 TL indirim kuponum vardı. 20 TL ödemiş oldum 😂
Tam fiyat performans ürünü olmuş. 140 TL bence bu menüye verilir. Asitli içecekle birlikte bu doyurur hemen hemen herkesi. En azından kuru bir tavuk dönere 110 TL vermekten iyidir. Ben çünkü sadece tavuk dönere 110 TL ödüyorum.
Cevap
9Cevap
Bedava afiyet bal şeker olsun sana
Afiyet şifa olsun
Restoran ne sövmüştür be
Afiyet olsun. iyi gözüküyor
Güzel
Afiyet olsun
İyjdir
Hangi köfteci
Bedava
Helal sana
Afiyet olsun
Afiyet olsun çok iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?