AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
65Cevap
Yinede saygısızlık yapmamis yanında yüzünü eksitip hiç yememezlik yapmamış sonuçta çokta abartmadan bunu bildir kendisine
En ufak ilgisi olsa öyle yapmaz. Muhtemelen hiç alakası yok malesf ki. Gönlünü üzme
Yarısını yemiş yarısını yiyemediyse ya da beğenmediyse orada bir centilmenlik yapıp sana yedirdeydi böylece böyle düşünmezdin amaa iştee hah
Neden çalıntı soru? Aynısını 1- sene önce okudum.
1-2
Çalıntı değil ya bugün başıma geldi
Nasıl aynı soru oluyor böyle ya çok kafam karışık glflff çok uzak olmasa bulucam valla kfkemr
Ya bence bu arada beğenmemiş te olabilir veya taşımaya üşenmiştir. Ya da içinde onun sevmediği bir şey vardır.
Birisiyle kaderim aynı demek ki
Bilmiyorum flflfl ama bire bir aynıydı ya. Hatta yanlış değilsem o tamamını atmıştı
Yok ya benimki yarısını atmış Allah razı olsun yarısına kadar yemiş
Dkkd valla kendi bilir aslında kaybeden o ya. Hiç baktın mı tadına iyiymiştir heralde.
Bence yemediği bir şey vardı ama bilmiyorum.
Ya ben yedim tadı kötü değil ama biraz yoğundu belki de o yüzden sevmedi
Olabilir. Kendi kaybeder ya lfflfl şey yapman yokmuydu okuldaysa alıp masasına koymak (!)
Yok ya onu yapamazdım onun ayıbı olarak kalsın ama kırgınım yani bundan sonra bir şey vermem ve eskisi kadar yakın davranmam
Yok verme bence de. Sebebini bilmiyorsun ama olsun. Kırılmakta haklısın ama o da o kadar görüncek yere neden bırakır ki. Denk gelmen falan baya tesadüfi
Görünecek yer değildi pek bir de peçeteye sarmış önce fark etmedim sonra ucundan gözüküyor öyle anladım
Başkası falan yapmamıştır demi ya ama bunu denk getirebilmen bile büyük tesadüf evrenden mesaj mı var dersin 🤔😁
Sanmıyorum başkası neden yapsın ki ama evet denk gelmesi baya bir tesadüf
Ne bileyim kföff belki karışmıştır demek istedim
Sende kötü yapmışsın direk orada çöpe attığına göre
Yanımda çöpe atmadı ben sonra gördüm çöpte
Kurabiye 🍪 sevmiyor belki 🤔 ya da sen yapamamışsın şırfıntı 😂
Ben sevdigim kizin ellerinden yemek yemeyi cok istiyom. Mukemmel bisey aw
Beğenmemiş demekki ama atmamalıydı en azından başkasına ikram edebilirdi.
Biraz mantıklı ol hem hepsini nasıl yesin
Evet siz hepiniz Öyle erkeklere layıksınız O yüzden layınızı buluyorsunuz
Kötü yemek yaptığın için Kendine tepki göster bence
Doyma falan degil begenmemis yenmeyecek gibi yapmissin iste adam napsin? O sana kirılmali
Çok haklısın. Ayrılık sebebi bile olabilir. İnsan bu kadar özensiz olmamalı.
Bence ayrılığa gidecek bir konu değil ama bu tekrarlarsa ve seni incitici şekilde olursa o zaman ayrılık düşünebilirsin
Bu çocuktan olmaz seni qram sevmiyor değer vermiyor demek ki sevseydi sevdiğinin yaptığı şeyi değil çöpe atmak dokumaya kıyamazdı
Yokya böyle şeylere takılma belkide yediğine içtiğine dikkat eden birisi. ya da kurabiye ile arası iyi değil tanımadan bilemezsin
Haklı değilsin sebebi kurabiyeyi sevmeyen biri hatta daha ütopik düşünelim, alerjisi olsun bunu kıza SÖYLEMELİYDİ!
Kız kırılır diye dememiş iyi yapmış. Çöpe atmış şansa da kız görmüş yoksa çocuk ince düşünmüş
Hayır lisanı münasip bir dilde söylemesi en doğrusuydu, ince düşünceli falan değil
Saçma, tadını beğenmediği için atmış bile olsa bunun sevmek veya sevmemekle hic bir alakası yok. Ayrıca yere düşürdüğü için atmış da olabilir.
Ona değer verip yemek yapmışsın yaptığına bak kesinlikle ayrıl seni sevmiyor
Bence hemen intihar etti🤪 belki hoşuna gitmedi yarısını da senin hayrına yedi nerden biliyon
Emek var sonuçta. Benim için biri kurabiye yapsa kötü bile olsa yerim
Yine yemis ben olsam begenmesem tukurup atardim xjsjs
Vay karaktersiz insan hiç öyle saygısızlık yapar mı.. niye sana değer vermeyen kişilerle konuşuyorsun?
Sonra yiyebilirdi yaptığı cidden doğru değil.
Bence de zaten yarısını yemesine bozulmadım hiç yemeseydi bile kırılmazdım ama çöpte görünce kırıldım
İnsan bari sokak köpeğine veya kediye verir de hayvan doyardı
De mi ilk bende öyle düşündüm
Çok düşüncesiz ve bencil bir hareket
O kadar kötü mü yaptın
Yok ya diğer arkadaşlar yedi bende yedim sadece çok yoğundu tadı biraz yiyince ben bile kesildim bitiremedim
Lan manyak çöp karıştırma huyun mu var?
Çöp karıştırmadım çöp atarken birden gözüme ilişti peçeteye sarmış ama gözüküyordu ucundan
Belki yere düşürmüştür sonra alıp çöpe atmıştır.
Çok iyimsersin
Belki sporcu dur ya da beğenmedi
Sporcu değil beğenmemiş olabilir
Demekki çok kötü yapmışsın ben sevsem yerdim ya
Çok kötü değildi ya diğer arkadaşlarıma verdim yediler
O zaman ne diyim ayrıl ya sana saygısı yoksa düşünen insan böyle mi yapar
Sevgili değiliz ben ondan hoşlanıyorum sadece
Ayrılmayı bi dene o zaman kendi içindeki yangını biraz soğut
Sevgili değiliz ki nasıl ayrılayım ama biraz tavır yapıcam da tavşan dağa küsmüş misali olacak
Tavır yaparsın barışırsın sen kızım o seni demekki sevmiyor anla saf olma
Çok sağol
Ya biz kız bana özel evlenmeden öyle bişey vercek sevinirim zehir olsa yerime ya 🥺🖤 eve gider evde hüzünlenirim sevinirim cidden ne diyim nasıl erkek seviyorsunuz
Yani yiyecek yapacak
Bak senin mesele bunun gibi
www.instagram.com/.../?igsh=MzRlODBiNWFlZA==
Var bi hayalim ya
Yani ona özel yapmadım ama o yiyecek diye de özendim biraz üzülmedim değil tamam tadı yoğundu ben bile zor bitirdim kesti ama yine de üzüldüm ya
Yazık ne diyim ben genede sevinirdim ya incelik bu çok 🥺
Sevmemiş olabilir ya da acil çıkmıştı belki yanına almak istemedi öyle attı tamamen onu suçlamayayım şimdi de yine de kırıldım
Ayıp olmuş
Ya onu bunu boş verdim de yemek çöpe atılır mı yaa
Çok kaba bir hareket nezaketsiz bir tavır..
Sevgiline söyle
Nimetle şaka olmaz.
Kurabiyenin tadı iyi miydi?
Sen de onu çöp'e at bence. Nasıl fikir?
Tadını beğenmedi demel ki
Buna takılacak bir olay yok
Demek ki istemiyor knk sktr et onu
Sen baktın mı tadına çok mu kötüydü
Tadı kötüyse yenmez sence tadı nasıldı
Dünyam başıma yıkılırdı beeee 🥲
Tatlı sevmiyor belki tuzlu seviyor
boş ver o kişiyi bence
Çok kötü bir his
spor yapıyor mu?
Hayır
o zaman hoşuna gitmemiş olabilir. normal yani çok takilma pastaneden alınan şeyleri bile bazen beğenilmiyor, konunun seninşe alakalı olduğunu düşünmüyorum
Umarım öyledir ama insan yine de üzülüyor
Haklisin nimet atilmaz cope
sen milletin çöpünümü karıştırıyorsun
Sevgilim mi diyorsun hâlâ
Haklısın seven zehir olsa yerdi
Sevgili misiniz
haklısınız..
Güzel mi değildi acaba :s
Sevseydi her halükarda yerdi bence.
Böylelerine makası atın gitsin
Kötü yaparsan tabi atar
Belki sevmemiştir
ayril bence
ben olsam ayrilirdim
Öküss
Haklisin
Senden hoşlanmıyor
Haklisinn
Mesaj atarmisin
Beğenmemiş ama böyle yapması çok ayıp
Ya offf