Siyah çay edebiyatı yapan kişiler fakir olduğundan mı böyle. p?

Şu çay niye bu kadar dramatize ediliyor? Tadı da sıradan siyah çay işte :PYerini hiçbir şey tutmazmış yok bilmem ne ben her gün hayatta içemem.

Siyah çay edebiyatı yapan kişiler fakir olduğundan mı böyle. p?
Cevapla