
Ben meyve vs olunca yıkayıp yiyorum. Eğer bulunduğum ortamda su yoksa üflüyorum😂

Ben meyve vs olunca yıkayıp yiyorum. Eğer bulunduğum ortamda su yoksa üflüyorum😂
Bazen öyle böyle. Evdeki temiz zemine düşen bir şeyi alıp yerim, ama dışarıda asla. Sokak, park, otobüs zemini çok pis. 5 saniye efsanesi tamamen hikaye. Bakteriler anında yapışıyor. Yani aslında mantıklı değil ama canın çekiyorsa evde bir şey düştü mü göz kararı yapıyorsun. İnsan biraz müsamahalı oluyor.
Cevap
3Cevap
Alakası yok yani araştırmadım ama gerçek değildir küçükken söylerlerdi öyle.. ben yere düşeni yer temizse alıp yerim sorun etmem
Yer ıslak değilse sorun olacağını sanmam ben yerim.
Alakası yok yıkanmayacak bir şey ise mikrop taşır 5 saniye kuralı yalandır bir aşçı olarak bunu söylüyorum
Hmmm.
Bunu biliyordum ama yere düşen yemeği midem kabul etmez. Evde olsa belki hani kuru gıdalar vs.
nereye düştüğüne bağlı :D :D
Kedim ve tavşanım var ben yemiyorum 😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?