Bir restoranta geldim adana dürüm söyledim ama hiç daha önceden yediğim gibi değildi?

Ben de lahmacun söyledim ve kasadaki kadına biraz önce söylediğim adana kebabı yiyemedim dedim gerçekten çok kötüydü. Kadın da bitirdiniz mi dedi. Hatta bi ısırık alabildim onu da yiyemedim dedim. Sonra şefe söyledi aldılar dürümü şef geldi hanımefendiye iadesini yapalım dedi. Sonra şef bana siz daha önce adana yediniz mi dedi. Adanalar kuyruk yağıyla yapılır ette bi sorun yok kuyruk yağındandır o dedi. Ben daha önce adana yedim dedim hiç yenilmeyecek gibi değildi hatta lezzetli de olur dedim. Ama bu cidden çok kötüydü para iadesi yapıldı. Bence kendileri de sorun buldukları için iade yaptılar diye düşünüyorum. Yoksa emin olsalar iade yapmazlardı. Beni çağırmadan önce de kasadaki kadına bir şey söyledi öyle çağırdı. Adan lezzetli bir şeydir ben asla bu kadar yenmeyecek derecede bir adana dürüm yemedim.

Bir restoranta geldim adana dürüm söyledim ama hiç daha önceden yediğim gibi değildi?
Cevapla