Kyk yemeği yerine dışarıdan sipariş verdim. İyi yapmış mıyım?

Valla bugün ki menü hiç iç açıcı değildi. Bende sipariş ettim. Para gitti ama olsun en azından midem bugün doyacak. Kendimi zengin hissediyorum şu an 😅 Öğrenci kafası işte...

Kyk yemeği yerine dışarıdan sipariş verdim. İyi yapmış mıyım?
Cevapla