Yeme & İçme Gösterişten uzak akşam yemeğim nasıl olmuş sizce? r_engarenkyollar Takip Et Master Yaş: 35 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 24 Yapay Zekaya Sor @novel sana ıspanaklı börek ve çay yaptım kıymetimi bilmezsin valla 😂😂 Güncellemeler+1 yıl 🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿 Güncellemeler+1 yıl Torbası yeni değiştirilmiş elektrik süpürgesi gibi uyandım bu sabah çok çekiciyim 😂😂 Herkese kocaman günaydın 🌺🌿🌺🌿🌺 Gösterişten uzak akşam yemeğim nasıl olmuş sizce? Cevapla Nasıl Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
u Hayatİstanbul77 Takip Et FenomenMaster Yaş: 49 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,8b cevap paylaştı. Ellerine sağlık güzel olmuş, afiyet olsun. 2 3 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Çok teşekkür ederim çimen gözlüm ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺❤️ Yorumla u Hayatİstanbul77 +1 yıl Rica ederim canim💙 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl 🙋💙🙋💙 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Afiyet olsun abla güzel olmuş 1 1 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Çok teşekkür ederim barışım ağzına yüreğine sağlık 🙏
BenElmas Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 89% +1 yıl Abla eline sağlık süper olmuş, sen ben novel bir akşam hep beraber buluşup yemek yesek güzel olur valla 🤩 2 4 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl @novel? Yorumla BenElmas +1 yıl evet abla, reelde de arkadaşın değil mi :) Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Hayır papatyam noveli şahsen tanımıyorum ama burada çok sevdiğim saygı duyduğum bir kişidir ikimizde yemeği çayı çok sevdiğimiz için. Dün akşam börek yapmıştım latife olsun diye o şekilde yazdım ve etiket yaptım 🤗 Yorumla novel +1 yıl Böyle görülebilmek bence güzel bir detay. Teşekkür ederim sağolasın :) içten ve samimi oluşumuz böyle güzel gösteriyor sanırım bizi. Yorumla
Jeasica Takip Et Guru Yaş: 54 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 396 cevap paylaştı. Aaa çok güzel olmuş , @novel le birlikte yiyin , size afiyet olsun 😋 2 2 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏 Yorumla Jeasica +1 yıl 🫶🫶🌺🌺🥰 Yorumla
fesfs Takip Et Master Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl Bizde ekranı yalariz ahahah 2 7 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Ya ben sana öyle bir şey yaptırırmıyım hemen sanada bir tabak hazırladım iki kişiye yeten üç kişiye de yeter derler ❤️💚💛💙🧡💜 Yorumla fesfs +1 yıl Ellerine sağlık canım, bereketli sofraların olsun inşallah 🌷 Yorumla emre00 +1 yıl ahahah çatlak Yorumla fesfs +1 yıl @emre00 buyur sen ne istiyorsun ihtiyar🤣 Yorumla emre00 +1 yıl Bi kahve moruk :D Yorumla fesfs +1 yıl @emre00 🤣 bakarım bir ara Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl @fesfs amin gülüm cümlemizin inşallah 🙏🥰❤️ Yorumla
Cmn24 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 64% +1 yıl Bunuda göstere göstere paylaşman çok gösterişsiz olmuş 1 2 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl 😌😌😌 Yorumla Cmn24 +1 yıl Böyle davranışları devamlı yapıyormısunjz Yorumla
Merhametli_Adam Takip Et Yoda Yaş: 44 , eic 97% +1 yıl Çay yapanımız bile yok be..Eline sağlık güzel gözüküyor eline sağlık 1 1 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏 Yorumla
SwordOfDemocles Takip Et Master Yaş: 102 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı. Biz de ekmek arası angara havasıyla yetinelim 1 1 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Yaa senin canını yerim ben 🤗 ben hemen sanada hazırlıyorum bir tabak iki kişiye yeten üç kişiye de yeter derler Yorumla
novel Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 5,5b cevap paylaştı. Offff :D hem de nasıl bilirim. Gel de yeme şimdi. Ellerine sağlık tatlım 😍 1 2 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏 Yorumla novel +1 yıl Sende sağol şekerim :) Yorumla
Erhancanlar Takip Et Master Yaş: 55 , eic 94% +1 yıl Harika da, hani bize hani bize demez mi görenler? Aşkım yapm böyle. Zaten çok güzel ve hamaratsın, ispata hiç gerek yok. Elinize sağlık bebeğim... 0 0 Yorumla
1İnciTanesi Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı. Vay, afiyet olsun ikinize de. 1 1 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Teşekkür ederim güzellik 🌺🌿🌺
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 23b cevap paylaştı. HArika gözüküyor komşu kızı :) 2 3 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏 Yorumla emre00 +1 yıl Afiyet olsun Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl 😊😊 Yorumla
deadofwrite8916 Takip Et Xper 6 Yaş: 37 , eic 95% +1 yıl Bensiz tadı olmaz o yemeğin 😅 1 4 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Bencede mantikli 😂 Yorumla deadofwrite8916 +1 yıl Hep tek ye zaten kimseyi çağırma. Bursa'da olsaydın iskender ya da pideli köfte ısmarlayacaktım. Çok şey kaybediyorsun. Sonradan pişman olacaksın ☺ Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Vuuu İskender mi bayılırım çok teşekkür ederim 🙏yemiş kadar oldum düşünmen 🙋 yeter Yorumla deadofwrite8916 +1 yıl Bir şey değil. Bu şekilde mesafeli olmanı çok iyi anlıyorum. Kolay kolay güvenemiyorsun insanlara. Yorumla
İST34MLT44 Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 543 cevap paylaştı. Gayet hoş mütevazi ev hali afiyet olsun 1 2 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏 Yorumla İST34MLT44 +1 yıl Günaydın sanada öyle uyanmayı iyi bilirim zinde dinç Yorumla
yasayanbjri Takip Et Master Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4b cevap paylaştı. Çok güzel olmuş besleyici dengeli. 1 1 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺 Yorumla
ᴺᵒƤяσвƖєм Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 64% +1 yıl Oh ne güzel daha ne olsun. Afiyet olsun efendim😊 1 1 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Çok teşekkür ederim canımın içi ağzına yüreğine sağlık 🙏 Yorumla
BlackJack_0642 Takip Et Xper 6 Yaş: 39 , eic 99% +1 yıl Börek ve dolmayı rüyamızda bile göremiyoruz eline sağlık güzel görünüyor afiyet olsun 0 0 Yorumla
Adanaaşk Takip Et Master Yaş: 47 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı. Çok lezziz olmalı 1 2 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Evet gülüm ıspanaklı börek güzel ve yumuşak olur Yorumla Adanaaşk +1 yıl o börekleri yiyen de Temel reis gibi olur kesin. Yorumla
mmm355 Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl Dolmalar güzel görünüyor.. 1 2 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Teşekkür ederim 🙏 Yorumla mmm355 +1 yıl Rica ederim🤗 Yorumla
Mertcan3443 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Çok güzel temel reis yok sanirim safinaz hanim 1 1 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Maalesef yok 😂 daha sahiplenen çıkmadı 😂 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 5,6b cevap paylaştı. gayet güzel duruyor 1 1 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Çok teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık genç adam Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 6,6b cevap paylaştı. Evet guzelmis 1 2 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏 Yorumla Hadiiyani +1 yıl Efiyetler olsun benim güzel arkadaşıma 😅🌷 Yorumla
Wineandorange Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Afiyetler olsun. 1 1 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Çok teşekkür ederim güzellik 🌺
AK__BEY__52 Takip Et Yoda Yaş: 48 , eic 96% +1 yıl Of ya süper olmuş ben acıktı bizim Biliyor musunuz 0 0 Yorumla
hakan-salihoglu Takip Et Master Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl Diyeti bozup börek yiyesim geldi 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Ellerine sağlık güzel olmuş, afiyet olsun.
Çok teşekkür ederim çimen gözlüm ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺❤️
Rica ederim canim💙
🙋💙🙋💙
Afiyet olsun abla güzel olmuş
Çok teşekkür ederim barışım ağzına yüreğine sağlık 🙏
Abla eline sağlık süper olmuş, sen ben novel bir akşam hep beraber buluşup yemek yesek güzel olur valla 🤩
@novel?
evet abla, reelde de arkadaşın değil mi :)
Hayır papatyam noveli şahsen tanımıyorum ama burada çok sevdiğim saygı duyduğum bir kişidir ikimizde yemeği çayı çok sevdiğimiz için. Dün akşam börek yapmıştım latife olsun diye o şekilde yazdım ve etiket yaptım 🤗
Böyle görülebilmek bence güzel bir detay. Teşekkür ederim sağolasın :) içten ve samimi oluşumuz böyle güzel gösteriyor sanırım bizi.
Aaa çok güzel olmuş , @novel le birlikte yiyin , size afiyet olsun 😋
Teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏
🫶🫶🌺🌺🥰
Bizde ekranı yalariz ahahah
Ya ben sana öyle bir şey yaptırırmıyım hemen sanada bir tabak hazırladım iki kişiye yeten üç kişiye de yeter derler ❤️💚💛💙🧡💜
Ellerine sağlık canım, bereketli sofraların olsun inşallah 🌷
ahahah çatlak
@emre00 buyur sen ne istiyorsun ihtiyar🤣
Bi kahve moruk :D
@emre00 🤣 bakarım bir ara
@fesfs amin gülüm cümlemizin inşallah 🙏🥰❤️
Bunuda göstere göstere paylaşman çok gösterişsiz olmuş
😌😌😌
Böyle davranışları devamlı yapıyormısunjz
Çay yapanımız bile yok be..
Eline sağlık güzel gözüküyor eline sağlık
Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏
Biz de ekmek arası angara havasıyla yetinelim
Yaa senin canını yerim ben 🤗 ben hemen sanada hazırlıyorum bir tabak iki kişiye yeten üç kişiye de yeter derler
Offff :D hem de nasıl bilirim. Gel de yeme şimdi. Ellerine sağlık tatlım 😍
Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏
Sende sağol şekerim :)
Harika da, hani bize hani bize demez mi görenler? Aşkım yapm böyle. Zaten çok güzel ve hamaratsın, ispata hiç gerek yok. Elinize sağlık bebeğim...
Vay, afiyet olsun ikinize de.
Teşekkür ederim güzellik 🌺🌿🌺
HArika gözüküyor komşu kızı :)
Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏
Afiyet olsun
😊😊
Bensiz tadı olmaz o yemeğin 😅
Bencede mantikli 😂
Hep tek ye zaten kimseyi çağırma. Bursa'da olsaydın iskender ya da pideli köfte ısmarlayacaktım. Çok şey kaybediyorsun. Sonradan pişman olacaksın ☺
Vuuu İskender mi bayılırım çok teşekkür ederim 🙏yemiş kadar oldum düşünmen 🙋 yeter
Bir şey değil. Bu şekilde mesafeli olmanı çok iyi anlıyorum. Kolay kolay güvenemiyorsun insanlara.
Gayet hoş mütevazi ev hali afiyet olsun
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏
Günaydın sanada öyle uyanmayı iyi bilirim zinde dinç
Çok güzel olmuş besleyici dengeli.
Teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺
Oh ne güzel daha ne olsun. Afiyet olsun efendim😊
Çok teşekkür ederim canımın içi ağzına yüreğine sağlık 🙏
Börek ve dolmayı rüyamızda bile göremiyoruz eline sağlık güzel görünüyor afiyet olsun
Çok lezziz olmalı
Evet gülüm ıspanaklı börek güzel ve yumuşak olur
o börekleri yiyen de Temel reis gibi olur kesin.
Dolmalar güzel görünüyor..
Teşekkür ederim 🙏
Rica ederim🤗
Çok güzel temel reis yok sanirim safinaz hanim
Maalesef yok 😂 daha sahiplenen çıkmadı 😂
gayet güzel duruyor
Çok teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık genç adam
Evet guzelmis
Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏
Efiyetler olsun benim güzel arkadaşıma 😅🌷
Afiyetler olsun.
Çok teşekkür ederim güzellik 🌺
Of ya süper olmuş ben acıktı bizim Biliyor musunuz
Diyeti bozup börek yiyesim geldi
Geleyim yiyeyim mi
Proteini nerden alacam ben et isterim