
Geçenlerde siteden bir arkadaşımız yolda yemek için poğaça yapıyordu. 😋
Peki sen dinlenme tesislerinde mi yemek yiyorsun, yemeğini yanında mı getiriyorsun?

Geçenlerde siteden bir arkadaşımız yolda yemek için poğaça yapıyordu. 😋
Peki sen dinlenme tesislerinde mi yemek yiyorsun, yemeğini yanında mı getiriyorsun?
Çok uzun zaman oldu otobüse binmeyeli ama bindiğim zamanlarda genelde kaliteli firmaların tesisleri de iyi olduğu için çekinmeden yiyordum. Yine de çok yağlı yemekler tercih etmezdim.
Cevap
8Cevap
Hayır çok para istedikleri için yemiyorum gadası
Bazen yerim bazen yemem
bazen evet bazen hayır bazen sadece su içerim bazen de işerim asdhjgfdkjsgf
Otobüsle hiç yolculuk yapmadım genelde uçakla gidiyorum hep
yanımda taşıdığım atıştırmalıkları yerim genelde
hayir bi kere yedim onda da atesim vardi kusmustum mideme normal yemek girsin diyeydi
Otobüste bişey izleyip yenilen çekirdeğin keyfi başka oluyor
Hayır hiç yemek yemem. Beni rahatsız ediyor. Ama otobüs yolculuğu harika :)
Genelde abur cubur tarzı şeyler alırım yanıma. Nadir de olsa dinlenme tesislerinde yerim
Yaani çok aşırı hazırlık yapmam ama uzunsa abur cubur alırım :D
Çorba içerim sadece
Dışarda yemek yemem
Kendim sandviç hazırlamayı tercih ederim
Oraya has meşhur yemekleri varsa yerim
Afyonda çok yedim
Mecburen yiyorum..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?