Arkadaşlar bimden dost süt aldım yarım yağlı. Sütü kaynatınca böyle oldu normal mi?

Peynir altı suyu gibi bir görüntü var. Son kullanma tarihi de geçmedi niye böyle?
Arkadaşlar bimden dost süt aldım yarım yağlı. Sütü kaynatınca böyle oldu normal mi?
Arkadaşlar bimden dost süt aldım yarım yağlı. Sütü kaynatınca böyle oldu normal mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Tadında bir şey yok aslında ama görüntü niye böyle
Güncellemeler
+1 yıl
A... M... Ksüt pakette kesilmiş. Son kullanma tarihi 28 Nisan 2024 diyor ama o zamana kadar beklese içinde canlı oluşur. Hiçbir denetim yok. Belki eski tarihliydi son tüketim tarihinde değişiklik yapıp yeniden yazdılar.
Arkadaşlar bimden dost süt aldım yarım yağlı. Sütü kaynatınca böyle oldu normal mi?
Cevapla