Merhabalar Herkese ✨️

Sosyal medyada tanıtımı yapılan beğendiğiniz cafe, restoran gibi yerleri araştırıp gittiğiniz oluyor mu?
Merhabalar Herkese ✨️

Sosyal medyada tanıtımı yapılan beğendiğiniz cafe, restoran gibi yerleri araştırıp gittiğiniz oluyor mu?
İzmir'e gittiğim de kahvaltı için yer araştırması yapmıştım sırf mekanı beğendiğim için gitmiştim aç olmak bir kenara.. iyi ki de gitmişim herşeyi ile mükemmeldi yani.. 😂☝🏻
Adı neydii
80ler Kahvaltı Alsancak.
Not edeyim bunu
Kesinikle.. 💗
Bunu nasıl yanlış yazmışım ajssjj
"Kesinlikle" 😂
Olsunduu😁
Genelde pek gitmiyorum çünkü zaten sosyal medyada gördüğüm güzel mekanlar farklı şehirlerde oluyorlar.. Ankara da gezilecek ya da gidecek çok fazla mekan ya da yer yok.. sıkıcı oluyor arada kafeye giderim o kadar
Oluyor , ozellikle yurtdişinda beğenilen mekanlara
Allah ım nasip et be
Kampanyalı ucak bilet ve airbnb evlerini bence takip edin
Kaydettim teşekkürlerr
Merhaba
Daha çok kendim keşif ediyorum gezerken gözüme çarpan olursa vs biri önerirse ama bazen nettende denk geldiği beğenip gittiğim oluyor tabi
Cevap
22Cevap
Fırsatını bulduğum da gidiyorum yakın olan yerlere ama neden se hiç öyle cikmiyor sjsj
Eğer mesafe yakınsa, Google yorumları olumluysa tabi ki gidiyorum denemek için.
Bir yere gitmeyi düşünüyorum, benim şehrimde ve çok yakınımda. Aslında gitmişliğimde var. Ama doya doya bir çay, kahve içip denizi seyretmeden mümkünatı yok orayı salmam. Hoş sürekli de gidebilirim bilemiyorum. 😂
Genellikle gittiğim yerler bellidir istisna olarak arkadaşlarım ya da kuzenlerim de fikir verirlerse yeni yerlere de gidiyorum. Bildik yerler her zaman daha iyi geliyor bana..
İnsanların ısrarla tavsiye ettiği yerlere gitmeyi sevmiyorum
Kuştul Manastırına gitmiştim. Epey bir yer tırmandım bunun için.
Hep değil, yolum düştüyse denerim ancak sırf oraya gitmek için gitmem
Yemek ile alakalı İnstada gördüğüm yerleri kesinlikle denerim :)
Çok severiz lezzetli görsel olunca her yere gideriz
Evet gidiyorum. Yeni mekan keşfediyorum hoşuma giderse daha sonra da giderim
Evet oluyor yeni açılmış bir yerse özellikle
En pahalı kahve 5 dolar bizim burada dandik kahveler zamlanacak en ucuzu 70 lira olacak şimdi 😂
Evet özellikle farklı bir şehire gittim zaman önceden bunun araştırmasını yapıyorum
Evet bazen… :) tasarımı kadar yiyecekler de ilgimi çektiyse…
Bazen oluyor. Merak ediyorum fotoğraflarda ya da videolarda göründüğü gibi bir yer mi diye.
Maddi imkanszliklar izn vermiyor yoksa grmedgm mekan gtmedgm şehir kalmamıştı
evet oldu hiç de yanıltmadı
Benim de öyle
bu ekonomide mekan değil fiyat listesi önde geliyor artık gördüğümüz yerin fiyatlistesini arar olduk
Gidesim var ama gitmiyorum
Evet oldu içini bilmediğim çoğu yere gitmem zaten
Yok pek olmuyor.
Hayır hiç gitmedim
Şehir dışına çıktığımda evet.
Hayır hiç gitmedim
Tabiki hep arstiririm
restrant olabiliyor aşkom fiyatlar uygunsa
Hayırlısı gideriz bir gün belki😂
Aklımda çok yerler var fırsat yok 😃
Prensip icabı mekan tercih etmiyorum.
Eğer çok beğendiysem gidebilirim..
Hayır beğendiğim oldu gittiğim olmadı
evet giderim
Evet imkanlar dahilinde gidiyoruz
Hayır olmuyor
Hayır
Oluyor tabi
hayır olmuyor
Evet
Olmuyor
Evet oluyor
Yok olmiuor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?