"Yıllar geçti ama tadı damağımda kaldı" dediğin bir yemek oldu mu?

Askerdeyken Diyarbakır'da sabah saatlerinde ciğer yemiştim, o tadı bir daha hiç bir yerde yakalayamadım. Var mı sizinde böyle aklımda kaldı, hâlâ unutamadım dediğiniz lezzetler?

"Yıllar geçti ama tadı damağımda kaldı" dediğin bir yemek oldu mu?
Cevapla