Restoranda yemek yedim, kasadaki kişiye beğenmediğimi söyledim diye defol git denildi. Ne yapmalıyım?

Ben bir mekanda yemek yedim. Et döner çok tuzlu geldi. Kasada ki kişiye begenmediğimi söyledim. Begenmediysen bir daha gelme yürü o zaman hadi dedi birden bire. Düzgün konuşur musunuz dedim. Ya bi defol dedi kovdu beni bildiğiniz. Bu adamı nereye şikayet edebilirim.

Restoranda yemek yedim, kasadaki kişiye beğenmediğimi söyledim diye defol git denildi. Ne yapmalıyım?
Cevapla