
Gözlerimi bağlasalar daha lezzetli yemek yaparım herhalde. 😄

Gözlerimi bağlasalar daha lezzetli yemek yaparım herhalde. 😄
Öncelikle geçmiş olsun maalesef hastane yemeklerini yiyemem daha önce 4 sene çalışmış personelim ancak hastalara ayrı personele ayrı çıkıyordu personele çıkan yemek Çok lezzetliydi Ama hasta olarak hastalara yapılan yemek gerçekten fiyasko..
Teşekkür ederim 🤗
Bu hastane yemeklerinin lezzetsiz olma sebebi nedir peki?
Özensiz mi yapılıyor yoksa kullanılan yağ, tuz veya baharatlardan mı kaynaklı? Hiç tat yok ya 😄
Baharat olsa güzel de kullanmıyorlar 😂😂 elektrik çarpmasından 1 hafta yatmıştım sadece çorba iç demişti doktor 1 kere içtim oda sabun gibiydi. Bende gece dışardan yemek söylüyordum😂😂
Allah korumuş kardeşim ya. Dikkat et, önceden olmuş ama çok geçmiş olsun
Cevap
4Cevap
Hayır ben lezzetli bulmuyorum hiç. . geçmiş olsun 🙏
Hastane çalışanları ömrümü lezzetli buluyor mu
Refakatçiye gelen yemekler bir nebze açlığı kurtarıyor da hastalar için gelenlerde sıfır tuz, hiç tat bırakmıyor..
Hayir sevmiyorum yemiyorum da zaten
Hayır bulmuyorum
çok çok kötü
Şükürrrrr
Yoğurtlu olan şey ne
Ispanak :))
O daha beter :))) tatsız tuzsuz bişey
Hayir
Allah dusurmesin
Hayır be
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?