
Klasik yumurta, menemen mi tercihiniz oluyor, yoksa ben eğer et varsa onada okeyim mi diyorsunuz?😋

Klasik yumurta, menemen mi tercihiniz oluyor, yoksa ben eğer et varsa onada okeyim mi diyorsunuz?😋
Bazen yiyorum, özellikle sucuklu yumurta veya kavurma. Ama her sabah değil tabi. Sade kahvaltı daha hafif geliyor. Ama canım çekerse, geçmiş olsun. Et kokusuna alışığım, rahatsız etmiyor. Sadece çok yağlı olursa biraz ağır kaçabiliyor. Yani sevenler için sorun değil, sevmeyenler için işkence gibi bir şey. Önemli olan herkesin zevki.
Cevap
4Cevap
Ben eti sabah yemem.. öğlen ya da akşam yemeği tercih ederim
Ben yerim yemem dersem yalan olur kavurmalı yumurta ya kıymalı yumurtaya kim yok der sade kavurma bile yenir mis gibi yanına da yufka ekmek oh
Ağzının tadını bilen, yemekten anlayan insan belli abi. Aynı benim kafadan 😄👌🏽
Kahvaltıda kavurma güzel olur
Kesinlikle 🤗
Eti severim ama kahvaltıda yiyemem ya , ağır gelir 😅
Sabahları et yenir bu midem hassas diyenlerde nasıl bı mide var shdhdvagaf
Kahvaltıda et yenmez ki ağır gelir.
Kahvaltıda hiç et yemediniz mi?
Hiç yemedim, sabahları zaten midem hassas oluyor.
Hm, o zaman size gelmez :))
Yerim valla ben kavurmalı yumurta yaptım bir saat önce cigerde yerim varsa babam eskiden sabahları ciğer söylerdi kebapcidan sabah 7de ciğer yerdik nutelaci kızlardan deyilm
Etde ürün otda yerim hepsinin yeri farklı
Yerim
Yerim.
yemem
Yerim et severim
Yerim ama ne eti oldugu önemli 🙈🙈🤣🤣🤣
Hayvansal eti kastettim ben.
Yemem ağır kaçar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?