
Ev yapımı baklavaya pek yakışmamış, orjinal hali daha güzel bence. Ama çikolata ile yapılan diğer bir çok tatlı çok lezzetli oluyor.

Ev yapımı baklavaya pek yakışmamış, orjinal hali daha güzel bence. Ama çikolata ile yapılan diğer bir çok tatlı çok lezzetli oluyor.
Yakıştırıyorum. Mesela çikolatalı sufle, pasta, dondurma, brownie mükemmel. Ama geleneksel tatlılarda çikolata bence uymuyor. Baklava çikolatalı olmaz, sütlaç da öyle. O iş ayrı. Her tatlıya çikolata yakışmıyor, ölçülü olmak lazım. Yani modern tatlıların olmazsa olmazı ama klasiklerde müdahale olmamalı. Keyif meselesi.
Cevap
5Cevap
bazen yakıştırırım
Tatlılarda sevmiyorum
Hayır her şey kendince güzel bence
Şerbetli tatlılara yakıştıramıyorum
Hiç yemedim
Evet güzel oluyor
Evet
Yakışır tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?