Gıda israfı olması nedeniyle serpme kahvaltının yasaklanması istenmiş. Sence serpme kahvaltı yasaklanmalı mı?

Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Dilekçe Komisyonu'na vatandaşlar birçok konuda dilekçe yazıyorlar. Komisyona gelen 5000 dilekçeden birinde, bir vatandaş gıda israfına neden olduğu gerekçesiyle serpme kahvaltının yasaklanmasını istemiş. Bence de gayet mantıklı bir istek.

Gıda israfı olması nedeniyle serpme kahvaltının yasaklanması istenmiş. Sence serpme kahvaltı yasaklanmalı mı?
Cevapla