Yeme & İçme Yılın son kahvaltısında yedikleriniz size bir sene boyunca eşlik edecek olsa bu sabah ne yerdiniz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 05 Yapay Zekaya Sor Ya avokadosuz kalırsam diyip bol bol avokado yiyim bugün🫠 Yılın son kahvaltısında yedikleriniz size bir sene boyunca eşlik edecek olsa bu sabah ne yerdiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Ben hamburger yemek isterdim.. yanında da turşu.. biraz da kahve fena olmaz.. ama sigaram eksik olmamalı 1 0 Yorumla
fesfs Takip Et FenomenMaster Yaş: 38 +1 yıl Lahmacun yerim ben sabah akşam sjsj 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Kimse de çıkıp doğru düzgün kahvaltılık istemedi zaten ajsjdkd Yorumla fesfs +1 yıl Ahahah demi 😂😂😂 Yorumla
Coffein Takip Et Master Yaş: 41 , eic 33% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,7b cevap paylaştı. Ben Müsli yedim, yulaf, kayısı çekirdeği sütü, yaban mersini, bitter çikolata, keten tohumu, ceviz, tarçın, muz ❣️ 1 3 Yorumla Soran +1 yıl Baya besleyici bir kahvaltı olmuuş Yorumla Coffein +1 yıl Eevt teşekkür ederim. Avacadoxu bende çok seviyorum 2 tane var bende de :)) sanada afiyet olsun ✌️ Yorumla Soran +1 yıl Teşekkür ederiimm Yorumla
ok35dk35 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Öyle bir şey olmasını hiç istemem, çünkü bu sabah kahvaltıda yediğim poğaçanın tadını hiç sevmedim. Ağzımın tadını bozdu. 😁 1 0 Yorumla
Dinliyorummm Takip Et Xper 3 Yaş: 35 +1 yıl Patates kızartması ve pizza yedim. Pişman değilim 😂 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Ahaha afiyet olsun Yorumla
FigmudSreud Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,1b cevap paylaştı. Karamelli ve muzlu çiğköfte 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Karamelli olanı akşam ye Yorumla
вуηαяcσѕ Takip Et Mentor Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Kahvaltıda Tekirdağ köfte yenir mi ki🙄 1 5 Yorumla Soran +1 yıl Ben denedim yeniyor shsjd Yorumla вуηαяcσѕ +1 yıl Acı biberle güzel gider bence Yorumla Soran +1 yıl Köftenin yanına sadece piyaz yakışır Yorumla вуηαяcσѕ +1 yıl Olsada yesek Yorumla Soran +1 yıl Acıktım Yorumla
Alessapl Takip Et Master Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Kazık yedik mis gibi 1 3 Yorumla Soran +1 yıl Püüü Yorumla Soran +1 yıl İçli köfte yollayayım da keyfin yerine gelsin Yorumla Alessapl +1 yıl Duacın olurum var ya 👉👈 asdjddk Yorumla
MrDreamer Takip Et Bilge Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Hamburger diyebilirim eşlik edecekse :) 1 0 Yorumla
encokbensorarım Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Bir dilim ekmek İki dilim peynir yedim 1 0 Yorumla
u tenedos Takip Et Master Yaş: 37 , eic 93% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,3b cevap paylaştı. Kahvaltıda dolar dürümü yiyeyim bari 1 0 Yorumla
xxAnonimkullanicixx Takip Et Xper 4 Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Lahmacun yerdim ya da pizza offf ☺️😋 1 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 5,6b cevap paylaştı. menemen yapardım 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Ben hamburger yemek isterdim.. yanında da turşu.. biraz da kahve fena olmaz.. ama sigaram eksik olmamalı
Lahmacun yerim ben sabah akşam sjsj
Kimse de çıkıp doğru düzgün kahvaltılık istemedi zaten ajsjdkd
Ahahah demi 😂😂😂
Ben Müsli yedim, yulaf, kayısı çekirdeği sütü, yaban mersini, bitter çikolata, keten tohumu, ceviz, tarçın, muz ❣️
Baya besleyici bir kahvaltı olmuuş
Eevt teşekkür ederim. Avacadoxu bende çok seviyorum 2 tane var bende de :)) sanada afiyet olsun ✌️
Teşekkür ederiimm
Öyle bir şey olmasını hiç istemem, çünkü bu sabah kahvaltıda yediğim poğaçanın tadını hiç sevmedim. Ağzımın tadını bozdu. 😁
Patates kızartması ve pizza yedim. Pişman değilim 😂
Ahaha afiyet olsun
Karamelli ve muzlu çiğköfte
Karamelli olanı akşam ye
Kahvaltıda Tekirdağ köfte yenir mi ki🙄
Ben denedim yeniyor shsjd
Acı biberle güzel gider bence
Köftenin yanına sadece piyaz yakışır
Olsada yesek
Acıktım
Kazık yedik mis gibi
Püüü
İçli köfte yollayayım da keyfin yerine gelsin
Duacın olurum var ya 👉👈 asdjddk
Hamburger diyebilirim eşlik edecekse :)
Bir dilim ekmek İki dilim peynir yedim
Mısır yerdim, sossuz sade 🌽
Kaymak bal yumurta çay bence harika :d
Kahvaltıda dolar dürümü yiyeyim bari
Lahmacun yerdim ya da pizza offf ☺️😋
Peynirli ıspanaklı börek, fırında. 😃
menemen yapardım