“Manitanın sevmediklerini” dediğimiz günleri görmek nasip olur mu be 😄


Kaju fındık badem antep fıstığı diğerlerini de kim yerse yesin 😂
Diğerlerini de düşün yahu 😄
Kurnaz madem leblebi mis gibi sen ye 🤣🤣
Çok düşünceli olma böyle kaparlar seni 😅☺️
Ne şahane dna bu herkese yaymalı ☺️☺️🤣🤣
Asıl sen sağol DNA’n bize lazım 🤣
Rica ediyorum 😇
Fındık fıstık kaju badem 😌
Cevap
1Cevap
Ben hep karışık yiyorum
Yeni yıl dileğiniz bu galiba😂
Tutarsa tabi 😂
Neden öyle yapayım ayrı tabak alsın yesin
Fındık kaju
Badem antep fistigi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar