Bu kış kestane yediniz mi ve seviyor musunuz?

Bu kış kestane yediniz mi ve seviyor musunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Sevmiyorum.😇
Güncellemeler
+1 yıl
Amaç sobada pişmesi 😃daha lezzetli olur ve ben sevmiyorum😀
Bu kış kestane yediniz mi ve seviyor musunuz?
Cevapla