Yeme & İçme Bu kış kestane yediniz mi ve seviyor musunuz? bluebolviy Takip Et Guru Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 14 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Sevmiyorum.😇 Güncellemeler+1 yıl Amaç sobada pişmesi 😃daha lezzetli olur ve ben sevmiyorum😀 Bu kış kestane yediniz mi ve seviyor musunuz? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı. Ben hiç sevmem ve yemem afiyet olsun 1 0 Yorumla
DertPaketEdition Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Yemedik sobada yok almadıkta çin kestanesi dolu piyasa 1 7 Yorumla bluebolviy +1 yıl İnternetten baktım 4 dakika önce saçma bence ya Yorumla DertPaketEdition +1 yıl Evet Yorumla bluebolviy +1 yıl Çin kestanesi neden diyorlar ismine Yorumla DertPaketEdition +1 yıl Hayvan yemi için kullanılıyormuş birde pişmiyor deniyor Yorumla bluebolviy +1 yıl İnsanlaron söylediklerine bakmayacaksın alacaksın kendin deneyeceksin dogruyu söyleyeceksin Yorumla DertPaketEdition +1 yıl Boşuna mı ceza uyguluyor hüküm var bu konuda iyi bi düşün derim Yorumla bluebolviy +1 yıl Ceza mı dur bakacagım Yorumla
Eray-Demirci Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 362 cevap paylaştı. Bir kaç tane yedim ancak. Bizim oralarda kestane yok denecek kadar az bu sene. 1 0 Yorumla
Kaba-Sakal Takip Et FenomenGuru Yaş: 32 +1 yıl Geçen gün yedim.. ama soba olmayınca tadı çıkmıyor 1 0 Yorumla
QUADRATURA Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 594 cevap paylaştı. Yedim, çok seviyorum. 1 0 Yorumla
sedomania2 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,8b cevap paylaştı. severim ama yemedim 1 0 Yorumla
ayşe_28 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Çok severim 1 0 Yorumla
African_Saidu Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Çok kalori 1 3 Yorumla bluebolviy +1 yıl 250 calori ohaaa Yorumla African_Saidu +1 yıl Kac tene Yorumla bluebolviy +1 yıl 100 gr 250 kaloriymiş Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Ben hiç sevmem ve yemem afiyet olsun
Yemedik sobada yok almadıkta çin kestanesi dolu piyasa
İnternetten baktım 4 dakika önce saçma bence ya
Evet
Çin kestanesi neden diyorlar ismine
Hayvan yemi için kullanılıyormuş birde pişmiyor deniyor
İnsanlaron söylediklerine bakmayacaksın alacaksın kendin deneyeceksin dogruyu söyleyeceksin
Boşuna mı ceza uyguluyor hüküm var bu konuda iyi bi düşün derim
Ceza mı dur bakacagım
Bir kaç tane yedim ancak. Bizim oralarda kestane yok denecek kadar az bu sene.
Geçen gün yedim.. ama soba olmayınca tadı çıkmıyor
Offf sobaya kalbimi bıraktım
Yedim, çok seviyorum.
Yemedim ama seviyorum
Yiyemedim :(
severim ama yemedim
Yilbaşında yicem
Çok severim
Yok yemedim daha
Çok kalori
250 calori ohaaa
Kac tene
100 gr 250 kaloriymiş
Yemez olur muyum sevmez olur muyum çizdim bilee
Yemedim