Biriniz de gel sana bugün krep yapayım demesin.. hepinizi engellicem


Karbonhidratsız bir pazar kahvaltısı beni mutlu etmezdi. yani meyve ya da sebze bile olsa o Karbonhidratı almam gerek. ama hiç yemek yemediğim de ise sorun olmuyor. kahve sigara yetiyor baze n
Bu yaşta bu kadar sağlıksız beslenilmezz
Gencim dimi daha teşekkür ederimm
Cevap
21Cevap
Krep sevmiyorum, ama diğer unlu mamuller olabilir.
Ay ekmeksiz kahvaltımı olur. Örnek menemen yaptın, yanında ekmek yok 😳
Ekmeği banamadıktan sonra menemen olsa ne olmasa ne
Aynen 😊
Eder mesela recel bal kaymak
Veya omlet yerine cici bebe filan yemek
Reçel bal kaymak bunlar hep ekmeğin üzerine sürülecek şeyler
Cıx.. Sarmaz Sucuğundan Pastırmasına Peynir Çeşidinin Bol Olduğu bir Kahvaltı sofrası benim tarzım
Krep pek sevmem ama serpme kahvaltısı beni mutlu eder. Karbonhidrattan ziyade protein almaya dikkat ederim.
Afiyetler olsun
Yani çok daha mutlu edeceğini sanmıyorum ama çok kilo sahibi bir insan değilim doğruyu söylemek gerekirse
keşke biri dese enim diyecek kimsem yok maalesef
ben karbonhidratı 10 senedir nadir tüketirim o yüzden mutlu eder
Karbonhidratı ve şekeri neredeyse çıkardım sayılır hayatımdan, çok daha mutluyum, hatta şu an şekerli bişey gördügum zaman çok çok aç degilsem midem bulanıyor
Acık büfe dogal ürünler köy kahvaltısı tercih ederim
Aman bu yaştan sonra karbona hidrata bakamam haha
Bakarsın bakarsın daha dede olacaksın salma kendini sjsjd
Sabah gözleme yedim hxjxjjsjs
Oyş afiyet olsunn
Tenkyuu aşkom
Gel sana krep yapayım
Yiaaa
İçli köfte olmadan kahvaltı mı yapılırmış
Yapılır diyenlere engel
eder ama karbonhidratlı kahvaltı daha iyi olur bence
assla mutlu olmam böyle bir kahvaltıyla
Kavurma varsa sorun olmaz
Öğlen yemeğini yiyprum şu an ne kahvaltısı :D
Hayır mutlu etmez 🥺
Hayııır olamaaaz olaamazzz
Karbonhidrat olmadan hiçbir cacık olmaz
Mutsuz olurum
Yani çok da etkilemez yapıyorum arada bir
Sevgi ile hazirlanan kahvalti üstüne tanmam tabii
Edemes
Ewttt çokk
Edemez yaa
Hayır etmez
Karbonhidrat olmadan olmaz kırmızı çizgim🤣
Ben şahsen doymam gün boyu aç hissederim
Kahvaltı olması yeterli
Eder
Edebilir
Eder
Doymam yetiyo
Hayır etmez gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?