
Sağlık yönünden çok faydası olsada, bir çok kişi sevmediğini söylüyor. Neden onlarca zararı olan kola kadar sevilmedi şu güzelim içecek?

Sağlık yönünden çok faydası olsada, bir çok kişi sevmediğini söylüyor. Neden onlarca zararı olan kola kadar sevilmedi şu güzelim içecek?
Oluyor, özellikle Adana kebap veya şişle. Acılı şalgam daha iyi gidiyor. Ama her yemekle içmem, sadece etli, baharatlı şeylerle. Kızartma veya pilav yanında pek tercih etmem. Şalgam ferahlatıyor ve yemeğin tadını tamamlıyor. O ekşi, tuzlu, acılı karışımı başka bir lezzet. Ama herkes sevmez, alışkanlık işte. Yani ara sıra güzel oluyor.
Cevap
3Cevap
Önceden sevmezdim. Şimdilerde severek içiyorum.
Hayır içmem.
İçerim etle güzel gidiyor hemde sindirimi atttırıyor ayrıca full antiosidan
Şalgam içmiyorum bence güzel gitmiyor
İki yudumdan fazla içemiyorum
Şalgam bir kültürdür
Offfff yemeksi bile içerimö 🤩
Şalgam sevmiyorum
Oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?