Milli içeğimiz ayran mı yoksa dünya markası cola mı?
Ayran ( yoğurtlu su )
Kola ( şekerli su )
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Benim için sağlıklı olan asitli her türlü içecek vücut için çok zararlı hatta olumsuz sonuçlar doğurabilir ayran tercih etmeyenler şalgam şıra gibi doğal içecekler tercih etmeli bence
onlar acı
acı olmayan da var fakat komposto hoşaf kefir bir çok kola dışında alternatif var
Ayran 👍
Tsk ederim 😊
Cevap
13Cevap
Kola hiç bir şeyin yanında tüketmiyorum. Tüketilmesini de önermiyorum. Ayran candır
Ben colayı tercih ediyorum oda ayda yılda bir canım çekerse asitli içeceklerden uzak duruyorum sana da uzak durmanı öneririm
Kola artık içmiyom gibi bişi ayran ya da meyveduyu bazen ice tea
Lıkır lıkır ayran 🥛🥛
10 15 senedir kola içmiyorum o yüzden ayran candır
artık kolayı kendime yasakladım. only ayran
Ayran veya şalgam genelde
gazlı içecek tüketmiyorum ayran o nedenle
adana şalgam içeriz
Ayran tabiki 👌😃
Kefir
rakı içerim
Ne yediğine bağlı
nasıl
Limonata
mideme bağlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar