Yediğiniz yemekleri sosyal medyada paylaşır mısınız?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Yediğiniz yemekleri sosyal medyada paylaşır mısınız?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Gittiğim her mekanı paylaşmak görgüsüzlük gibi geliyor sadece sunumu çok güzel olanları paylaşırım mesela korelee ye gidip paylaşmayan yok gibi bir şey akxksk
Hmm mantıklı
Yenilenle içilen anlatılmaz bizde.
Güzelmiş
Teşekkür ederim, günaydın.
Rica ederim
Yemek paylaşma huyum yoktur
İyiymiş
Cevap
19Cevap
Hayır ben paylaşmam çok saçma buluyorum..
Bende
Kesinlikle hayır, paylaşanları da eleştirmek istemiyorum insanlar bir şekilde kafa dağıtıyor. Yapmam yapan da mani olmam 😊
Kimseye bir şey diyemeyiz
Hayır sosyal medya kulanmiyorum ama kulansam da paylaşmam çünkü bakıyorum insanlar herşeyi paylaşıyor sosyal medya da ama gereksiz yani
Aynen 🙃
Yemeli içmeli şeyleri paylaşmam hatta çoğu şeyi paylaşmam, saçma sapan fotoğraflarla bunu sürekli paylaşmak bence aptallık.
Doğru
Hayır paylaşmıyorum bu konuda biraz hassasım kim ne düşünür bilmem ama ben insanların yediğim yemeği görmesini, hoş karşılamıyorum.
Mantıklı
Hayır nadiren ki ayda yılda bir yaptığımı paylaşırım.
O başka
Kendimi geliştirmek adına paylaşıyorum gadası💋
Ona bir şey diyemem 💋
Ayıp çok ayıp gadası görgüsüzlüktür olan var olmayan var.
Aynen kardeşim
Sosyal medya da değil de diyetisyenimle paylaşıyorum.
O başka bir durum 😅
Burası ve linkedin dışında herhangi bir sosyal medya platformu kullanmıyorum
orada paylaşım yapar mısın
Anladım
Evet kendi yemeğimi kendim yaptığım için bazen paylaşıyorum
O başka bir durum
Paylaşmıyorum, paylaşanları da anlayamıyorum.
Gösteriş merakı
Paylaşmam yiyen var yiyemeyen var belki yanlış bence
Aynen öyle
Bazen kendi fotoğrafımı ya da sevdiğim müzikleri paylaşırım. Yemek paylaşmayı sevmem
Müzik paylaşımı yapmak güzel
Paylaşmam da öyle yapanlara da gıcık oluyorum
maalesef yapan çok
Paylaşmıyorum hemsehrim gadasi milletin canı çeker neyim ahhagshaysh
Herkes sen gibi düşünmüyor ki
biz düşünceli insanız 🥺
Tahmin ediyorum
Gadasım instada üç öğün kahve storysi görmekten baydık jsjs
Kahve kırmızı çizgimiz 🤣
Hayır paylaşmam.~
En güzeli o
Yediğim yemekleri paylaşmam
En güzeli
Hayır paylaşmam.
En güzeli
Hayır. Sevmiyorum.
Güzel
Bırak yemeği hiç paylaşım yapmam binde bir
Güzel
Hayır en nefret ettiğim şeydir.
Görmemiş gibi demi
Aynen öyle
hayır hiç paylaşmam ne resim ne yiyecek
En güzelini yapıyorsun
Kahve belki de yemeği paylaşmam
Yemek sıkıntılı olan var olmayan var
Sosyal medya kullanmıyorum
Güzelmiş
Görgüsüzlük ten başka bişey değil
Bencede
Yedikleyimi paylaşmam şoşyal medyada
Yok paylaşmıyorum
En güzeli
Görgüsüzlük
Bana da öyle geliyor
Hayır paylaşmam.
En iyisi
hayır
En iyisi
alabilen var alamayan var sonradan görmeliğin anlamı yok
Aynen öyle
Icecek paylaşıyorum
Ne tür içecekler
Hayır gadası
Güzel
Yanlış buluyorum
Bende
paylaşmam
En iyisi
Kahve filansa belki
Kahve normal ama yemek sıkıntı
yoo ne gerek var
Aynen öyle.
Paylaşmam
Ne güzel
Hayir
Güzel
Boş bence
Kimine göre öyle
Tarif ver bizde yapak fotoyu ne yapalım 😂😂
Haksız mıyım 😂
Diyet grubumda paylaşıyorum
Ne güzel
Asla
En iyisi
Hayır 😎
Helal sana
Paylasirim arada evet
Hayır paylaşmam genelde
Paylaşmam, paylaşılmasından da hoşlanmam.
görgüsüz değilim
Bu konuda dikkatli olduğunu düşünüyorum
Saçma
Neden saçma
Bir insan neden yediği yemeği paylaşır ki gereksiz
Paylaşmam
Güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?