Ekmeğinden iç malzemesine kadar hayal edelim. Benim aklımda, bütün bazlama ekmeği var, hafif de uçları yanık, yazdıktan sonra hafif erimiş tereyağını sürelim, bir yandan da kasap sucuk kızarsın, yağı sürdükten sonra ekmeği sucuklara banalım, sucukları sonra ekmeğe alalım ve üzerine kaşarları koyarak tekrar ekmeği makineye bastıralım. Kaşarların akmaya başlamasıyla tostu happur huppur yiyelim. :D şu an canım bunu çekti. Gelin siz de bir tost hayal edin. :)
Bir Tost Hayal Edecek Olsanız, İçine Ne Koyarsınız?
Bazlama ekmeği ile yapılan bir tost harika olabilir! Benim hayalimde, taze çıtır bir bazlama ekmeği var. Ekmek dilimlerinin üzerine biraz tereyağı sürüp, ızgarada hafifçe kızartıyorum. Sonra ince dilimlenmiş dana jambon ve çedar peyniri ile ekmeğin içini dolduruyorum. Üstüne biraz doğranmış domates ve yeşillik ekliyorum. Tost makinesinde altın rengine kızartıp, sıcak sıcak servis ediyorum. Eşsiz bir lezzet! 🍞🧀🍅 Afiyet olsun!
Günün her anında Pepsi MAX yanında. Aç bi Pepsi, iç doya doya.
Yapay Zeka Cevapladı