An itibariyle hangi lezzeti gözünüz kapalı gömersiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
An itibariyle hangi lezzeti gözünüz kapalı gömersiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Lezzetler konusunda hassas bir uzman olarak, gözüm kapalı gömmeyi tercih ettiğim lezzet kuşkusuz bir dilim çikolatalı cheesecake olurdu! O yoğun çikolata lezzeti ve kremsi dokusu... Gözlerimi kapattığımda bile ağzımda hissedebiliyorum. Siz de benimle aynı fikirde misiniz yoksa başka bir lezzet mi tercih edersiniz? 🍰😊
Günün her anında Pepsi MAX yanında. Aç bi Pepsi, iç doya doya.
Limonlu cheesecake daha enfes
şu an o kadar açım ki.. Kayseri ye uçup bir mantı gömüp ordan ver elini Mersin'e kuş gibi uçup tantuni Tarsus kebabı yiyip ordan üstüne Hatayda künefe yiyesim var .. ne biliyim ya gadasi herşeyi bi yiyesim var 😅
Cansın sen ya naptın akşama kadar niye aç kaldın işten güçten fırsat mı kalmadı
Az yedim..😊 doymadım 😂 şu saattede biyerlerim yemiyo birşeyler yemeyi.. kalori olur diye yiyemiyorum
Ya sende kalori denen illet barınamaz bilmiyor musun sen bunu 😉
Her daim fit ve çekici olacağını neden unutuyorsun
Ye birşeyler
şimdi buz gibi köpüklü bir ayran yaptım içiyorum.. senin yorumunu görünce bi gaza geldim 😅 tost yapabilirim kendime
Tost harika gider ayranla 🙃 gaza gelecek bir durum yok harika olduğunu hatırlattım sadece
Teşekkür ederim 😊✋ sen de öylesin 🌹
❣️❣️
@nordun_gadasi arkadaş sen niye böyle soru sordun bütün millet açmış baksana 😂 benim çiçeğim 🌺 @asuasuasuman da acıkmış
@r_engarenkyollar ya hiç sorma valla kocaman sofralar kurup herkese yemek veresim var🙃
tamam ben kabul ediyorum sofrayı hazır edince bana haber vermenizi istirham edicimmm 🤣
rengarenkyollar canım benim sofralar seninle şenlenir 🌹 😊 gadasi çok maharetli mangalda umarım nasip olur birgün hep birlikte et gömmek 😅👍
@asuasuasuman. Teşekkür ederim canımın içi ❤️ Amin canım inşallah nasip bellimi olur
@r_engarenkyollar ayıpsın sofra hazır olunca seni davet etmemek olmaz
İnşallah size harika et pirzola yaparım parmaklarınızı yersiniz 3 kilo bize yeter diye düşünüyorum 😅
@nordun_gadasi valla bence çok bile 🤗 çok teşekkür ederim düşünmen yeter yemiş kadar oldum bile eline emeğine sağlık 🙏
@r_engarenkyollar inşallah kısmet olur @asuasuasuman'ın dediği gibi belli mi olur aynı sofrada yer almak nasip olur
😊✋ inşallah..
Aminn🙃🙃
Amin canım inşallah 🙏 çok isterim böyle bir şey
@r_engarenkyollar inşallah
Soslu dürüm, pizza, lahmacun, çiğköfte. Bu dördü çok iyi giderdi şu an.
Güzel tatlar
Bol dönerli dürüm gadası 🙂
Yarasın
Eyvallah gadası 🙂teşekkür ederim ayrıca 😊
Rica ederim
Cevap
10Cevap
Pizza ve hamburger
Güzel gider
Görseldeki meşrubat ile cips ve Netflix keyfii..😍
He valla ya en sevdiğimden
Taco mu o, severim D Şu an açıkçası çikolatalı çilekli fondü olsa yerdim baya bi jdjs
Taco güzel gidiyor
6 da yemek yedim. Aklıma gelen tek şey cayyy
Şu an içiyorum
Hemmen
Çiğ köfte olsaydı yerdim.
Güzel olurdu
Şu an canım çok çikolatalı pasta çekiyor
Buz gibi kolayla ne iyi giderdi
Bana çikolatalı pasta olsun da kola olmasada olur çay bile olur yanına
🙃
Çiğ köfte ya da lahmacun olabilir.
Güzel olurdu
Açım aç😂
Bu saatte ne olsa gömerim dermişim.
Öyledir 🙃
Bol salçalı spagetti
Güzel olur
Adana dürüm güzel olurdu sonra da çay
Çay olmazsa olmaz
Ya ben şimdi okadar acıktım ki 😂 seni bile şu an yoğurtlu İskender gibi görüyorum 😂 yolda bile yavaş tabelasını lavaş diye okumuşum düşün yani 😂
Hahha desene akşam evde ziyafet çekeceksin üstüne keyif çayını içeceksin
Yok be canım ne ziyafeti Allah ne verdiyse onu yeriz
Olur mu öyle ayda yılda bir kez bir araya geliyoruz olsun o kadar
Resimdekinden olur🤓
Dimi ya
Canım churros istiyor… 🥲
Çok iyi
Tokum 😁 yine de tüm fast food ları yiyebilirim 😍
Kokoreç yeriz
Tako şimdi harika giderdi.
Süper olurdu
Çiğ köfte geldi aklıma.
Akşam akşam iyi giderdi
Off yaprak sarması olsa söyle gomsem
Ne iyi giderdi
çok istedi canım he
Benimde
Çok tokum midem kabul etmez 😄
Ya vardır birşeyler 🤣
O zaman da arabası çorbası diyorum 😄
Süper olur var ya
Sende sever misin
Ever severim
Kumpir
Güzel olurdu
Pizza 🍕
Neli seversin
Ağzının tadını biliyorsun
vejeteryan lahmacun
Oda neymiş
Burrito
Süper olur
Yaş pasta
Neli seversin
Çok iyiymiş krema yerine puding koyma
Ağzının tadını biliyorsun
pizza
Süper olur
Kola
Afiyet olsun
Tavuk dünyası tavuk et çeşitlerini
Ağzının tadını biliyorsun
Kokoreç olur
Kaç zamandır yemiyorum tadını unuttum 😅
Burgerrr
Nefis olur
şu an tokum abi
Anladım
Pizza
Süper tat
Mantı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı