Şu an hangi yiyecek olsa gözünüz kapalı yersiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Şu an hangi yiyecek olsa gözünüz kapalı yersiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Bol yoğurtlu mantıııı
Yapsanda yesek
Sarma ve çiğköfte
Afiyet olsun
Teşekkürler 😊
Rica ederim
Cevap
12Cevap
Hamburger ve triliçe olur.. ya da pizza da olabilir..
Triliçe iyi gider
Bugün canım patates salatası çekti. Patates salatası yaptım. Senin?
Vay iyi yapmışsın bugün pek bir şey yemedim yarın kokoreç yemeyi düşünüyorum
Umarım yersin.
Neden baktığım her soruda yaprak sarması görüyorum?
Bugün herkesin canı yaprak sarması çekmiş
Mantı, İskender veya Lahmacun. Canım hepsini de çekti 🙄
Aboo bugün birini ye bari
Hadi ya geçmiş olsun
Hamburger isterdim yaaa bu sarma da kötü görünmüyor 😒 niye atıyon hamileyiz burada canımız çekiyor gadası ya🙊
Deme ki nerdesin göndereyim birşeyler 🙃
Sağ olasın düşünmen yeterli zaten bi anlık canm çekti unutmaya çalıştım
Tamam o zaman dikkat et kendine
Teşekkürler siz de🌸
🙃
Zeytinyaglı yaprak sarma, kısır, salata, kurabiyeler
Şanslısın
evet
Çiğ köfte yaprak sarma olabilir gadası
Süper olur
Fettuccine alfredo 💗
Oda ne gadası 😅
Vay iyiymiş
Fark ederse kahrolayım 😂
İyi dedin
Tavuk sote olsa çok rahat hepsini yiyebilirim :D
Şifa olsun
Mangalda bonfile , mantı , ali nazik
Güzel olur
Canım bir şey istemiyor
Anladım
Şavarma döner, uzun zamandır hasretim.
İyiymiş
Antakya döner diyelim
Güzel olur
Uykum geldi hiç bir şey istemem 😂
Hahaha
Sefa'm olsaydı...
Olur birgün
Mesaj attım görmedi
İzgara 🙄
Neli olsun
Karışık
Lahmacun😋
Kaç tane yersin
Maşallah
Gayet yeterli
Sarma
Süper
Çiğköfte bol acılı
Şifa olsun
Çiğköfte 😍
Yakışır
Izgara kanat
İyi giderdi
Waffe
Süper olur
Lahmacun
Ne gider şimdi 😅
pizza
Güzel gider
Dondurma. 😂
Evde var gidince yesem mi bilemedim 🤣
Hüüğ benim yerime de ye 😂
Yersem fazladan senin için yerim
😂✨️
Kelle paça çorbası yanına yarım ekmek kokoreç 😎
Haftaya Ankara 'da bolca kokoreç yiyeceğim
Neresinde yiyeceksin?
Çankaya tarafına gideceğim artık neresi denk gelirse
AOÇ deyip durdular hiç beğenmedim ben.
Oraya çok önce gittim paraya doymuş hepsi
Midyeci Ahmet’te yedim ben. Pek sevmem midyecileri ama kokoreçi çok güzel yapmış pamuk gibiydi. Denemedi tavsiye ederim.7. Cadde de var. İri kıyım yaptır ve sadece kimyon ile biraz tuz o kadar.
Tuz sevmem ama kimyon iri kıyım iyi gider
Dene pişman olmazsın
İnşallah
Hamburger, pizza, soslu dürüm.
Tavuk döner
Pizza
iskender
Süper
Börek
Neli olsun
Peynirli veya kıymalı
Hepsini
Afiyet olsun
İçli köftee
Ne güzel
Hanim göbeği:)
Çarpmasın sonra
:) bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar