Genellikle pilavın üstüne kuru fasulye veya nohut eklenerek tüketildiğinde oldukça lezzetli bir kombinasyon oluşturduğunu söyleyebilirim. Benim tercihim kuru fasulyeden yana, çünkü lezzeti ve dokusu ile pilava harika bir uyum sağlar. Ancak nohut da oldukça besleyici bir alternatif olabilir. Hangisini seçerseniz seçin, pilavın üstüne ekleyeceğiniz bu lezzetli baklagillerle muhtemelen harika bir yemek deneyimi yaşarsınız. 🍛
Günün her anında Pepsi MAX yanında. Aç bi Pepsi, iç doya doya.
0
+1 yılAma bak şimdi öyle sorular soruyorsun ki yani hangisini Ben tercih edeyim şimdi ikisi de çok sevdiğim bir şey ama kuru fasulye daha güzel oluyor öyle pilavın üstüne dökeceksin tamam mı bulgur pilavı ya da pirinç pilavı Ama özellikle bulgur pilavını severim olacak böyle mis mis.
14 Yorumla- +1 yıl
Zor sorular sormayı seviyorum arkadaşım 😍😍
- +1 yıl
Bende senin sorularını ve enerjini seviyorum enerjiiii 🤩🤩🤩
- +1 yıl
Evet daima neşeliyiz 😍😍
- +1 yıl
🤩🤩
En İyi Cevaplar
+1 yılEvdeysem fasülye tercih ederim dışarıda ise dışarıda sokaktan pilav yiyeceksem bunun klasiği nohuttur.. sırf dışarıdaki o pilavı yemek için yolumu değiştirdiğimi çok bilirim 🤦🏻♂️🙃
13 Yorumla- +1 yıl
Ben de aynı
- +1 yıl
Yemek saatinde bu yapılır mı 🤦🏻♂️
- +1 yıl
Yapılma az kaldı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
43Cevap
- Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı.
u +1 yılNohut tercih ederim.
11 Yorumla- +1 yıl
Nohut görsel olarak daha güzel
- Yeme & İçme konusunda 415 cevap paylaştı.
+1 yılKavurma kıyma tavuk eti daha iyi oluyor
Ama genelde
Pilav ğstüntsvuk etş ya da kiyma oluyo üstüne de nohut döktürüyorum bedavaya yiyorum 😂17 Yorumla- +1 yıl
En güzel et kavurma olur zaten
- +1 yıl
Birde bedava olunca 😂
- +1 yıl
Bedava bulursan haber et
- +1 yıl
Tamam az kaldı Mart ayında başlar her gün bedava ekim ayına kadar 😂 mesleğim düğün İle alakalı düğünlerde bedava
- +1 yıl
Onlar leziz olmuyor
- +1 yıl
Yooo süper lezzetli aşçıdan aşçıya değişiyor kmş tavuk edşyor üstüne kimi et ama geneli gğzel
- +1 yıl
Et daha güzel olur hepsinden iyi olur
- Yeme & İçme konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılKuru fasulye tercihim. Nohut ve pilav bana biraz ağır geliyor. Fasulye sanki nohuta nazaran biraz daha hafif bir yemek.
11 Yorumla- +1 yıl
Bence de ve daha lezzetli gibi
İkisi de birbirinden lezzetli benim için. Çok ayrım yapamasam da illa biri olacaksa kuru fasulyeyi tercih ederim.
11 Yorumla- +1 yıl
Tabii ki tercih senin
Bence kuru fasulye. Nohut daha tok oluyor. Fasulye yumuşaklık ve kıvam olarak daha çok yakisir
13 Yorumla- +1 yıl
Nohut görüntü bakımından hoş duruyor sanki
- +1 yıl
Kesinlikle
Yeme & İçme konusunda 402 cevap paylaştı. Nedendir bilmem ama nohut yemeklerini hiç sevemedim. Tercihim kuru fasulyeden yana.
13 Yorumla- +1 yıl
Nohut görüntü olarak hol6
- +1 yıl
Hoş
Fasulye. Klasik iyidir. Ancak ikinci tercihim nohut olurdu.
11 Yorumla- +1 yıl
Elbette
Ben bol kırmızı etli kurufasulye ve nohut tercihederim. Etsiz altın olsa yemem
13 Yorumla- +1 yıl
altınsa yerim deme öyle 🤣🤣
- +1 yıl
Hoppala
Eğer pişirilirken içine toz şeker atılmışsa kuru fasulye
12 Yorumla- +1 yıl
Küp şeker atılır
- Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılNohut daha iyi olur tabiki de ama bana dokunuyor nedense
13 Yorumla- +1 yıl
Gaz yapıyor midene dokunabilir
- +1 yıl
Yok onu kuru fasülye yapıyor nohut dokunuyor rahatsiz ediyor fazla yiyemiyorum ikisini de bir kere yerim o kadar arka arkaya yiyemiyorum öyle 2 3 gun boyunca yiyemem ama barbunyayi cok severim bana dokunmaz rahatsiz etmez onu günlerce yiyebilirim
- +1 yıl
Nohut da gaz yapar hatta bilinenin aksine daha çok yapar
Pilav üstü nohut veya nohutlu tavuk pilav daha çok severim aslında
14 Yorumla- +1 yıl
Pilav üstü kuru bir de içinde pastırma olanı var enfes oluyor
- +1 yıl
Evet parmaklarını yersin. Ki ben de çok severim mutfak işlerini. Güven ✌️
Bugünde evde pilav nohut vardı. Severim ben nohutla fasülyeyi
11 Yorumla- +1 yıl
Kim sevmez ki
+1 yılPilav üstü kuru fasulye daha güzel oluyor. Nohutu pilavın yanında severim, üstünde değil.
11 Yorumla- +1 yıl
Pilav üstü kuru güzel oluyor gerçekten
İkisini de sevmem ama illa birini seçecek olursam kuru fasulyeyi tercih ederim
17 Yorumla- +1 yıl
Değil mi bütünleyici gibi
- +1 yıl
Çok lezzet siz oluyor onu denedim
- +1 yıl
Yok kendim yaptım ben.
- +1 yıl
Teşekkür ederim, hijyen olarak genelde evde yaparım. İyi akşamlar.
- Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı.
u +1 yılAha guru fasülye en sevdiğim, pilav üstü guru adamdır
11 Yorumla- +1 yıl
Adamım dibidir :)
- Yeme & İçme konusunda 963 cevap paylaştı.
+1 yılHiç biri ben ayrı olmasını tercih ediyorum. Ama nohutu daha çok severim.
13 Yorumla- +1 yıl
Bayılırım ben de
- +1 yıl
ama diri olmayacak yumuşak olacak ağızda çiğnemeden eriyecek böyle
- +1 yıl
Evet ben de öyle severim
İkisini de tercih ederim. Farklı lezzetler, kıyas edilmez.
11 Yorumla- +1 yıl
Elbette öyle
Tabiki pilav üstü kuru fasulye yanına da soğan olacak değme keyfime
11 Yorumla- +1 yıl
Mis
+1 yılPilavı sade tüketmeyi tercih ederim. Ancak zorunlu bir seçimse bir kaç tane nohut olsun
10 YorumlaToprak tencere pişmiş tatlı kuru fasuyle ile güzelce demlenmiş pilavı tercih ederim
12 Yorumla- +1 yıl
Güveç denmiyor mu ona
+1 yılKuru fasulye tabii ki. Keşke yanında da soğan ve turşu olsa.
Yazarken bile için gitti !12 Yorumla- +1 yıl
Evet güzel lezzetler
- +1 yıl
Maalesef evet.
+1 yılKuru fasulye daha iyi ya
16 Yorumla- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
Sen daha iyi bilirsin 107 yillik tecruben var 🤣
- +1 yıl
Çok yaşlıyım :)
- +1 yıl
Burus burus 🤪🤪
- +1 yıl
Öyle 😬
- +1 yıl
Yemegi ailen icinmi zevk icinmi yapiyorsun
Pilav hiç yemem şeker çünkü
12 Yorumla- +1 yıl
Evet şekeri yüksek
Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı. Pilav Üstü kuru ve turşu
12 Yorumla- +1 yıl
Kornişon turşu
- +1 yıl
@Bahtıgüzel00 Evettttt harika bir görsel şölen
+1 yılKuru fasulye tercih ederim
11 Yorumla- +1 yıl
En iyisi
- Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılPilav üstü kuruyu severim.
11 Yorumla- +1 yıl
Ben de
Hiç birini tercih etmiyorum
12 Yorumla- +1 yıl
Neden öyle :)
+1 yılİkisinide severim
12 Yorumla- +1 yıl
İkisi de enfes olur
- +1 yıl
Yeap😋
Pirinç pilavı sevmiyorum.
11 Yorumla- +1 yıl
Ne seversin
+1 yılİkisini de çok sevmem tavuk pilav iyidir
11 Yorumla- +1 yıl
Elbette tavuk pilav candır
Nohut ama ikisinide severm
11 Yorumla- +1 yıl
❤️❤️
Ikisini de ayri yemeyi severim suyuna ekmek banıp
11 Yorumla- +1 yıl
Evet önce yemeği sonra pilav
Yeme & İçme konusunda 447 cevap paylaştı. Bu akşam yiyeceğim pilav üstü az kuru olsun ustam
11 Yorumla- +1 yıl
Afiyet olsun
- Yeme & İçme konusunda 619 cevap paylaştı.
+1 yılKuru fasulye tercih ederim.
12 Yorumla- +1 yıl
Onsuz olmaz :)
- +1 yıl
Kesinlikle..
+1 yılpilav üstü döner, et döner
19 Yorumla- +1 yıl
Ooooo en güzeli
- +1 yıl
Daha güzeli de var
- +1 yıl
Nedir
- +1 yıl
Dm den atarım :D
- +1 yıl
Ya da burdan söylim daha güzeli iskender
- +1 yıl
Dm kapalı benim
- +1 yıl
Ha tamam zaten başka bişey atcaktım sonra vazgeçtim
- +1 yıl
Peki
- +1 yıl
:)
Kuru fasulye elbette
12 Yorumla- +1 yıl
Klasik olarak evet ama nohut diyen çok çıktı
Kuru fasulye vazgeçilmez gerçek
16 Yorumla- +1 yıl
Evet öyle bir gerçek var
- +1 yıl
Evet mutfağımız zengin
- +1 yıl
❤️
Yeme & İçme konusunda 355 cevap paylaştı. Kuru tabiki de buda soru mu
12 Yorumla- +1 yıl
Nohut diyen daha çok ama
Yeme & İçme konusunda 6,6b cevap paylaştı. Kuru fasulye iyi olur
11 Yorumla- +1 yıl
Onlar ayrılmaz ikili
Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. Nohut tercih ederim en sevdiğim de nohut
11 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle cod
Yeme & İçme konusunda 2,2b cevap paylaştı. Pilav üstü kuru fasulye
12 Yorumla- +1 yıl
Nohut görüntü olarak fasulye lezzet olarak güzel
Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. Nohut ve tavuk gerisi hikaye
14 Yorumla- +1 yıl
Peki ya et döner
- +1 yıl
Bursalı mısın
Gizli Üye(25-29)+1 yılPilav ile her yemek yenir çorba dışında
12 Yorumla- +1 yıl
Evet çok uyumlu
Cevap sahibi+1 yıl☺
+1 yılKuru fasulye tercih ederim
10 Yorumlaayrı ayrı yemeyi tercih edeirm
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılKuru
11 Yorumla- +1 yıl
😍
+1 yılKuru fasülye bence
11 Yorumla- +1 yıl
Bence de
Nohut tercihim
11 Yorumla- +1 yıl
Güzel oluyor
Tabiki Kuru. Ölümcül üçlü işte kuru pilav turşu
12 Yorumla- +1 yıl
Turşu da çıktı başımıza :)
+1 yılKuru candır
11 Yorumla- +1 yıl
Elbette
- Yeme & İçme konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılNohut
11 Yorumla- +1 yıl
Nohut da güzel oluyor
+1 yılPatlıcanlı yoğurtlu
11 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel olur
İkiside olabilir farketmez
11 Yorumla- +1 yıl
İkisi de efsane
+1 yılFasülye
11 Yorumla- +1 yıl
Müthiiiş
Hiç biri tavuk
13 Yorumla- +1 yıl
O başka
- +1 yıl
💗
+1 yılnohut
11 Yorumla- +1 yıl
Yarı yarıya çıktı
- Yeme & İçme konusunda 601 cevap paylaştı.
+1 yılFasulye
11 Yorumla- +1 yıl
Akşam vakti fasulye diyenler de aktif oldu :)
Kuru fasulye 🤌
12 Yorumla- +1 yıl
Enfes tat değil mi :)
Yeme & İçme konusunda 20,4b cevap paylaştı. nohut
12 Yorumla- +1 yıl
Asya nerelerdesin bugün yoktun :)
- Yeme & İçme konusunda 681 cevap paylaştı.
+1 yılFasulye
11 Yorumla- +1 yıl
Evet lezzet olarak katılıyorum
- Devamını Gör (18)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Yapay Zeka Cevapladı