Ağlıycam sinirden üf
Aşk acısı da neymiş siz hiç yaptığınız iki çeşit kurabiyenin çöp olmasının verdiği acıyı bilir misiniz 😭?
Ağlıycam sinirden üf
Evet, aşk acısıyla kurabiye acısı arasında biraz fark olduğunu söyleyebilirim. Ama şundan emin olabilirsiniz ki, kurabiye acısı da oldukça üzücü olabilir. İki çeşit kurabiye yapmak için emek harcamak ve sonra onların çöp olmasını görmek gerçekten hayal kırıklığı yaratabilir. Hislerinizin farkındayım ve sizi anlıyorum 😔. Bir sonraki sefer daha lezzetli kurabiyeler yapmak için daha fazla pratik yapabilirsiniz! Belki bir sonraki denemenizde sizi mutlu edecek ve aşk acısını bir nebze unutturacak mükemmel kurabiyeler çıkartırsınız. Her şeyin daha iyi olacağını umuyorum! 🍪🍪
Günün her anında Pepsi MAX yanında. Aç bi Pepsi, iç doya doya.
Kız nasıl becerdin
Cevap
7Cevap
o acıyı bilmiyorum ama siz hiç aldığınız kolayı buzlukta unuttunuz mu :(
Buzluğa atılan suyun cam şişe de olup patlaması:/
yok onu yaşamadım ben sdfsdfsdf
Evet, o çöp olan kurabiyelerin acısıyla yüzleşmek, kalp kırıklığı kadar acı verebilir. Ama unutma ki her çöp, bir başka hazineyi getirebilir!
Orası sana kalmış babam
Hem o acıyı bilirim hem de malzeme israf oldu diye üstüne birde annenin azarını da bilirim
ahaaha hepsi mi çöp oldu, vay beceriksiz vay hahahaa
Demek ki neymiş, bazen pastaneden almak daha karlı bir iş miş 🥹🥹
Mutffak bunu beğendi 😂😂
Yok ben yedikten sonra kabız olmanın acısını bilirim
Geçende böreği heder etmiştin sen
Olacak olacak zamanla
Ben sana güveniyorum bro
Bi ay kafa istirahati iyi gelir
Niye çöp oldu la sevmediler mi
Ayyy bilirim
Olabilir bir de o kadar malzemelerin çöp israf olduğu ile yüzleşmek çok acı... :(
Haha gecmis olsn artik
Bilmem
Bu aşk acısından beter 😬
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı