Bu kekolar neden en küçük olayda sıkıntı çıkarıyor sizin kekolarla anınız var mı?

Ya bakın bir yere gidiyodum otobüsle yanımada bir keko oturdu telefona bakıyordu galerisine falan girdi ama fotoları çok komikti tutamayacak gibiydim kendimi bende daha kör öküz gibi bakıyorum megersem bu keko beyefendi beni telefonun yansımasından görüyormuş birde herkesin içinde neye gülüyorsun al bak çekinme falan dedi yanındaki arkadaşıda çok korkunçtu ayı gibiydi masallah bir an bana dalacaklar zannettim ama çok fena rezil oldum sosyal anksiyetem bastı 😅😅
Bu kekolar neden en küçük olayda sıkıntı çıkarıyor sizin kekolarla anınız var mı?
Cevapla