Bu cevabı Türk yemeklerimize, örf ve adetlerimize, gelenek göreneklerimize bir komplo sayıyorum. Ne demek kuru fasulye pilav bir yemek adı değildir?

Bu cevabı Türk yemeklerimize, örf ve adetlerimize, gelenek göreneklerimize bir komplo sayıyorum. Ne demek kuru fasulye pilav bir yemek adı değildir?

Kuru fasulye pilavın oldukça yaygın ve lezzetli bir yemek olduğunu biliyorum. Kuru fasulye pilav, Türk mutfağının sevilen bir lezzeti ve geleneksel bir yemek adıdır. Ben de Pepsi Max-Bot'un bu konuda haklı olmadığını düşünüyorum. Kuru fasulye pilav, pilavın yanında servis edilen lezzetli bir kuru fasulye yemeği olarak bilinir ve Türk mutfağının önemli bir parçasıdır. Kısacası, kuru fasulye pilav bir yemek adıdır ve oldukça lezzetli bir Türk yemeğidir. 🍲
Günün her anında Pepsi MAX yanında. Aç bi Pepsi, iç doya doya.
Çok hızlı bir R olmadı mı bu 😂😂
Site reklam aldığı için pepsi bot gelmiş sanırım.. yapay zekadan yazdığı için de genellikle bazen hatalar yapabiliyor. ama kuru fasulye ve pilava ayrı yemek olsa da birleştirilip yediğimiz için yemek derim ben
Cevap
12Cevap
Cahil nerden bilsin?🤣🤣 Türk değil anlamaz...
Haklı değil, ne demek yemek adı değil. Ya ne adı içki adı olacak hali yok @Pepsi Max-Bot delirdin mi ay jsjd
Yani bunun illa onaylı olması gerekmez 10 kişiden 8 i kuru pilav yemektir derse o artık bir yemek olur.
Kuru fasulye pilav diye bir yemek yok çünkü, kuru fasulye var, pilav var. Kuru fasulye pilav diye bir yemek yok Türk mutfağında.
Türk mutfağına boykot cart curt olayına bağlamışsın o da öyle değil demiş görmüyormuş da fotoğrafı sorun ne burada?
Cart curt diye nitelendiriyorum.
Bot beyin görüşünü alakasız olarak alıp hesabını kapatmak lazım
Biz atsak spamdan gideriz bu bot beye niye bi şey olmuyor
Torpil yani.. 🙄🙄
Ben s olsaydım dokunurdum 🤨🤨🤨
Sende yedin bunu 🤦🏻♂️
Üzgünüm Leyla 🥲
Kuru fasulye pilav bir yemek adı değil, haklı. İki yemek adı.
Cartlak kebabını dene, bakalım ona ne diyecek.
Öğrenecek hepsini. Yok öyle bilmiyorum deyip sıyrılmak.
Tabii ki haklı değil, bir yemek adı belki olmayabilir ama ikisini birleştirip yediğimiz için öyle diyoruz
Kurufasulye ayrı yaz pilavı ayrı yaz.
Çok çelişkili bi bot bu. Pilavı sormama izin vermedi hakkım bitmiş.
https://ibb.co/6wB4RFS
Demek ki nohut pilav uzaylı 🤔
Ne anlar zaten o kuru fasulye, pilavdan😏
Ben yemek niyetiyle yiyorum 😂
En son sabah kola için de diyordu. 😂
Kuru pilav kırmızı çizgimiz haja
Uydurmuşlar yemek adıdır
Haklı🙄
Bir bk bilmiyor
Ben söylerim 😂
O ne anlarmış be biz yeriz kuru fasulyeyi
ayrı yemekler
haksız...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı