Tavuğun en çok hangi hali sizi cezbediyor?
Kızarmış tavuk
Fırında tavuk
Izgara tavuk
Nugget
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aslında tavuğun her türlüsünü seviyorum ama kızarmış tavuğun yeri bende bambaşkadır özellikle aile içinde huzurla yenen yemeklerin her zaman daha güzel olduğunu söylemekten geri durmak istemiyorum tavuğun en çok kızarmış halini seviyorum tavuğun birisini tüketmiyorum önceden severdim.
Ancak tavuğun derisinin zararlı olduğunu duyduktan sonra tüketmekten vazgeçtim genelde kızarmış olanını seviyorum Bu güzel soru içinde teşekkür ediyorum.
Fırında da severim
Kızarmıs da severim
İzgara da çok severim
Ama en önemlisi sostur ve en çok mangalda olan tavuğu severim 😂
Baya eic gelmiş ya hepsi için teşekkür ediyorum🤪❄️😂
Fırında tavuk
Cevap
40Cevap
Kızarmış tavuk seviyorum daha çok
Ben davuğu en çuk fırınlanmış, ızgara ve kızartılmış halinde pişirilmeşini şeviyoyum üle daha güjel oluyoy
İnşallah canlı halini diyen yoktur. Bu ben olmalıyım sadece 😂
Haha 😂😂
Ben tavuğu çok çok severim ve Tavuğun nugget halinin dışında her halini seviyorum. Çıtır Tavuk da sevmiyorum Nugget da
Kremalı, mantarlı körili tavuk. Kemiksiz kalça etinden.
Izgara, haşlanmış, fırında pişmiş hali diye gidiyor liste..
Neredeyse her halini lezzetli bulurum. <3
Nugget tadı güzel ama içeriği biraz karışık, ızgara daha güzel
Ben tavuğu her çeşit severim ama en sevdiğim sulu sulu ızgaradır
Izgara ve fırında tavuk iyidir ama nugget ta iyidir
Tavuğun her hâlini çok severim. En sevdiğim ise kızarmış olandır.
Her hali güzel bence. Önemli olan lezzetli yapılıp yapılmaması
Tavuğun en çok kanat kısmını seviyorum, en lezzetli kısmı bence.
doğru sos ile terbiye edilirse tadından yenmez
Her türlüsünü severim. Fırında, kızarmış, kebap, döner farketmez
Jülyen doğranıp sarımsak ve soya sosuyla rengarenk biberlerin arasındaki halini seviyorum 🤧
Soslayıp kızartıyorum çok güzel oluyor fırındada pattisle falan sebzeyle pişirmek hoş oluyor
Hepsine aşığım aslında ama kızarmış daha çok
bence nugget cevabını verenler tavuktan nefret ediyor değil.
Kızarmış tavuk
Kızarmış ve nugget dışında sevemiyorum
Kızarmış halini
Nugget pek sevmiyorum onun harici her hali😋
Kızarmış tabiki de, derisi de güzel oluyor
Hiç bir halini sevmiyorum 🙂
kızarmış Tavuk
Hiçbirisi ben yiyemiyorum 🥹
Kızarmış tavuk tabi ki. Mutluluk yani.
Kızarmış tavuk
Hepsini severim
Farketmez ama haşlanmış tercihim
Izgara tavuğu daha çok seviyorum..
Nugget hariç hepsi diyebiliriz
Kizarmış tavuk
Hiç bi halini tüketmiyorum… 😅
Soslu ızgara en iyisi bence
Izgara tavuk mangal tavuk tavuk döner 😂
Izgara veya sote iyidir
Fırınlanmış halde ve sote olarak severim.
Nugget hariç her şeklini çok severim
Mangalda tavuk tercihimdir..
Kızarmış tavuk seviyorum
fırında pişmiş tavuk seviyorum
Izgara ama soğudum doğal değil hep ilaç
Her halini seviyorum ben ya
Fırınlanmış tercih ediyorum.
Her halini seviyorum
Hafif soslu ızgara tavuk 10/10 😀
Pişmiş halini
Hepsi
Kızarmış
Izgara tavuk
Izgara severim
Kızarmış
sote
Haşlanmış
kremalı tavuk
Izgara tavuk
fırında tavuk
Her halini seviyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?