Dışarıda en son hangi lezzetin tadına baktınız?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Dışarıda en son hangi lezzetin tadına baktınız?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Çiğ köfte nnar ekşisiyle nefis
Dün akşam yedim lezzetini özlemişim
İvedik sanayide tost yedim 🥳
Bensiz nasıl geçti boğazından 🤣
Bir daha ki sefere İvedik’e gelin. Ben ısmarlayayım 😂
İnşallah
Cevap
8Cevap
Hamburger ve pizza
Güzel
Tavuk dünyası güzeldi bi margarita seviyorum. Biraz önce çiğ köfte yedim ama vasattı.
Tavuk dünyasını bende severim
Hatırlamıyorum desem en doğru söz olur ama dün ki salata güzel idi peynirli Cevizli yeşillik ile idi
Güzelmiş
Aynen öyle
Kfc galiba, dışarda kfc ve suşiden başka bir şey yemem çoğu zaman.
Afiyet olsun
Künefe yedim djdjdj
Çok iyi yapmışsın
Teşekkürler
Acılı çiğ köfte yedim
Şifa olsun 🙃
Rica ederim
En son cigkofteydi
Güzel
Yeni bir dürümün tadına bakmıştım güzeldi
Sevindim
Somon balığı yemiştim dün
Nasıldı tadı
Normal balıktan bir farkı yoktu
Anlaş
Anladım
en son karışık kebap yedim
Afiyet olsun
teşekkür ederim
Dışarda yemedim bir şey
Tiramisu..
Tadı nasıldı
Çok güzel.
Kayseri'de yeriz inşallah
pizzaydı sanirim
İyiymiş
Pizza
Güzel tercih
Lahmacun
Nerde yedin
Mıhlama 😋
Ağzının tadını biliyorsun
Iskender
Çok iyi
Taş kebabı
Afiyet olsun
Şavarma
Oda ne. reis
İyiymiş
Ayak paça 😍
tavuk döner
Afiyet olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar