BALIK
TAVUK
İKİSİNİDE SEVMEM
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Tavuğu daha çok tüketiyorum. Taze balık bulmak sıkıntı olduğu için sahildeki balıkçılara gitmem gerekiyor. O da çok zor geldiği için tavuk diyorum.
Gerçi kırmızı etçiyim ben, pek tavuk yemem.
Balığı severim tabiki ama sürekli aradığım bir gıda değil. Ve tercihim genelde hamsi veya somon oluyor. Ama tavuk çok severim. Tavuk burger, tavuk sote, tavuklu pilav, ızgara tavuk.. acıktım sanırım
Cevap
21Cevap
tavuk ama balık da severim
et olarak 3 şey yerim
kırmızı et (genellikle kuzu)
Balık
Hindi (Tavuk yemem çünkü organik değiller)
Balığı daha çok seviyorum ama taze balık bulmak zor oluyor.
Tavuk daha çok tuketsem de balığı daha fazla seviyorum..
Tavuğu çok tüketiriz. Sabah yumurtasını , akşam kendisini yeriz.
Tavuk olacagini seninde iyi bilmen gerekirdi
Tavuk çok seviyorum balık da çok seviyorum ikisini de seviyorum 🤣
Tavuk daha çok severim, balığı fazla tüketince midem bulanıyor. :/
Tavuk balık da sadece fileto ve ton balığı yerim
#Hükümdar
İkisi de pahalı ama tavuk da çok tüketiyorum
Balik olarak çok nadiren hamsi yerim ama yinede tavuk daha iyi
Deniz ürünlerine ölürüm ölürüm
Tavuk daha çok balık yeni yeni yemeye başladım
İkiside ama balık bir hoş ya
Tavuk almamaya özen gösteriyorum balık
Tavuk nadir balik daha sık
Bu aralalr balık severek yiyorum
Tavuk daha çok tüketirim.
Fark etmiyor ama balık daha çok
Balık daha çok tüketiyorum sanırım
Ekonomik olarak uygun oldugu için tavuk
Tavuk
Tavuk çünkü yapımı daha kolay be kokmuyor
Tavuk derisi
Tavuk
Tavuk herhalde ya
Et tüketirim daha çok
Tavuk tabiki
Tavuk
Tavuk.
İkisini de yemiyorum
BALIK
Tavuk
tavukkk
Tavuk
Tavuk delisiyim
Tavuk
Tavuk
Tavuk
ikisi de...
Tavuk.
Balıkta yenmeli
Tqvukkkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?