
Bayılıyorum, mezelerine bayıldığım bu ciğercide maksimum mezelerle tıka basa 1 porsiyon (10 şiş ) kesiyor. Mezesiz 2-2.5’u zorlarım..

Bayılıyorum, mezelerine bayıldığım bu ciğercide maksimum mezelerle tıka basa 1 porsiyon (10 şiş ) kesiyor. Mezesiz 2-2.5’u zorlarım..
Benim kadar ciğer şiş seven yoktur herhalde. Bunun için Diyarbakır'a kaç kez gittim. Urfa'da güzel yapıyor ama Diyarbakır başka be. Ankara 'da Bahattin, apo, sadık usta falan takılıyoruz. En fazla 30 şiş yerim abartısız resmen ciğer yemek için yaratıldığımı düşünüyorum
Cevap
11Cevap
Sevmem
ince ince çöp şişte olursa gömerim valla 2 şiş.
Urfa usulü ince şişte minik minik ciğerse 20-25 gömerim. Normal kebap şişinde Antep usulü cartlak kebabı olursa 4-5 yerim ekmeksiz.
Ay bir tane parça bile yiyemem çok kötü nasıl yiyosunuz
Severim. 20 şiş yerim.
Yarım porsiyon yiyorum genelde bir porsiyon fazla geliyor midem bulanıyor.
Kendim yaptıysam iki şiş yiyorum.. Dışardaysa 4-6 gibi..
10 şiş yeter yanında acılı r çoban salatası
*acılı ezme
severim 10 12 olabilir üstüne bakmak lazım
bedava satılsa yine yemem
Şiş çok severim
Köpeğiyim , kaç derken kilo diyelim ona
Severim ve en az 3 yerim.
Bayılırım 30 sis yerim,
Hayır sevmiyorum..
Pek sevmem.
Ciğer sevmem
Olsa da yesek.
Ciğer sevmem
Hiç sevmem
Oooo en sevdiğim..
Baya severim
Max 5.
sevmem
ben hiç yemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?