Yeme & İçme Sade Lays mi daha çok seviyorsunuz, baharatlı Lays mı? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 14 Yapay Zekaya Sor Sade Lays Baharatlı Lays İkisini de severim İkisini de sevmem Cips yemem İzlediğin reklamdan soru mu çıkardın yhhav Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Sade Lays mi daha çok seviyorsunuz, baharatlı Lays mı? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
Degisik_-_ Takip Et FenomenMaster Yaş: 32 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı. Net sade. Baharatlılardan sıkılabiliyorum ama sade hep favorim 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Sade lays daha güzel bence.. baharatlı olanın baharatı sanki sahte yapay gibi geliyor.. bu yüzden de sade lays 0 0 Yorumla
u _GerdekBasan_ Takip Et Master Yaş: 27 , eic 35% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı. Sade lays adamdır 0 0 Yorumla
Eğitilme Takip Et Master Yaş: 34 , eic 47% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı. Cips kültürüm yok. Az yağda ince kare kare patates kızartıp, baharatlarla mükemmel oluyor. Yanına da sos ımmm 0 0 Yorumla
Gece__Meleği Takip Et Yoda Yaş: 20 , eic 98% +1 yıl Sade seviyorum ama siyonist olduğu için almıyorum artık. 0 0 Yorumla
Punisher-34 Takip Et Yoda Yaş: 39 , eic 94% +1 yıl İkisinde sevmem genelde ketçaplı veya acılı cips severdim eskiden yani artık pek yemem 0 0 Yorumla
blackman3419 Takip Et Master Yaş: 44 , eic 99% +1 yıl Bu tarz şeyler karbonhidrat deposu, hiç sevmiyorum : )) 0 0 Yorumla
tuba-sueda Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı. Doritos Taco canavarıyım bi de cheetos peynirli ve yerfıstıklı 🍀🖤🗝️ 0 0 Yorumla
BağımsızBiri Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Baharat bana yasak olduğu için sade yiyorum ama ikiside iyi 0 0 Yorumla
Salihydnxyz Takip Et Master Yaş: 24 , eic 83% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 860 cevap paylaştı. Lays seviyorum direkt 😅 0 0 Yorumla
Beyoğlu Takip Et FenomenMaster Yaş: 42 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı. Sade alayım ben 0 0 Yorumla
Selamete Takip Et Xper 5 Yaş: 35 , eic 77% +1 yıl Cips imalathanesini görünce tercih etmiyorum 0 0 Yorumla
Semih6934 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,4b cevap paylaştı. Baharatlı lays yeri ayrı. 0 0 Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı. Ikiside güzel 0 0 Yorumla
Kirginimcokk0 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 458 cevap paylaştı. Lays almıyorum 0 0 Yorumla
u cαssíєєє Takip Et Master Yaş: 102 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,7b cevap paylaştı. Baharatlı lays 0 0 Yorumla
thecutewitch Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. Sade en güzeli bence 0 0 Yorumla
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,7b cevap paylaştı. Baharatlı severim 0 0 Yorumla
Cod2009 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. Baharatlı severim 0 0 Yorumla
agresifpanda69626 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Sade 0 0 Yorumla
34Constantine Takip Et Master Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,2b cevap paylaştı. Sade güzel. 0 0 Yorumla
charmsture Takip Et Master Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,4b cevap paylaştı. Yeşil olanı 0 0 Yorumla
AltınYaprakS Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. Baharatli efem. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
Net sade. Baharatlılardan sıkılabiliyorum ama sade hep favorim
Sade lays daha güzel bence.. baharatlı olanın baharatı sanki sahte yapay gibi geliyor.. bu yüzden de sade lays
Sade lays adamdır
Cips kültürüm yok. Az yağda ince kare kare patates kızartıp, baharatlarla mükemmel oluyor. Yanına da sos ımmm
Sade seviyorum ama siyonist olduğu için almıyorum artık.
İkisinde sevmem genelde ketçaplı veya acılı cips severdim eskiden yani artık pek yemem
Bu tarz şeyler karbonhidrat deposu, hiç sevmiyorum : ))
Doritos Taco canavarıyım bi de cheetos peynirli ve yerfıstıklı 🍀🖤🗝️
Baharat bana yasak olduğu için sade yiyorum ama ikiside iyi
Baharatlı lays tabiki
Lays seviyorum direkt 😅
Sade alayım ben
Cips imalathanesini görünce tercih etmiyorum
Sade lays daha lezzetli
Baharatlı lays yeri ayrı.
Baharatlı yiyelim mi?
baharatlı daha güzel
Ikiside güzel
Lays almıyorum
Baharatlı lays
Sade
ikisi de favorim :)
Sade lays
Sade lays favorim
Baharatlı severim
Sade en güzeli bence
Baharatlı severim
Baharatlı severim
Yeşili severim ben
Sade
Sade güzel.
Lays yemiyorum
Yeşil olanı
Aylar oldu yemeyeli
Baharatli efem.
Doritos 🤙