Yeme & İçme Evde kimse olmadığı zaman yemek yapmaya üşeniyor musun? Menethil Takip Et Guru Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Daha varamadım bile eve, yorgunluk var. Evde de kimse yok. Acaba dışarıdan mı alsam? 🤔 Evde kimse olmadığı zaman yemek yapmaya üşeniyor musun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Üşendiğim için akşama kadar aç kaldığım oldu evet sdfsd bu yüzden de bazen yanımda biraz atıştırmalık bulundururum 1 0 Yorumla
u Aybuke6 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. Zaten tek yaşıyorum ama düşününce yemeğe biri gelecekse daha çok özeniyorum 1 0 Yorumla
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,7b cevap paylaştı. Yemek yapmayı bilmiyorum ki zaten 😂 ya söylüyorum ya da sandviç yapıyorum kendime 1 0 Yorumla
cnrche Takip Et Master Yaş: 27 , eic 46% +1 yıl Evet.. Çok üşeniyorum. Sırf pratik olur diye airfryer aldım ama yine hazırlamıyorum :D 1 0 Yorumla
Acid_Qeenn Takip Et Master Yaş: 45 , eic 89% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı. Üşensem yine iyi hiç yapmıyorum...😄 1 0 Yorumla
Selenophile_moon Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Değişiyor bazen yapıyorum bazen yapmıyorum 1 0 Yorumla
s MFBH22 Takip Et FenomenMaster Yaş: 24 2 ay Yeme & İçme konusunda 12,9b cevap paylaştı. Bazen evet 0 0 Yorumla
thecutewitch Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. Bazen kgjk 😅 1 0 Yorumla
Kubissoysal Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Üşenirim 1 3 Yorumla BeyHasan3434 +1 yıl nedenn Yorumla Kerem0506 +1 yıl Tabi anne evde yapsın köle var zaten Yorumla Kubissoysal +1 yıl Ne alaka ben yapyorum yemekleri Yorumla
İsmaill19 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,9b cevap paylaştı. yapamam ki 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Üşendiğim için akşama kadar aç kaldığım oldu evet sdfsd bu yüzden de bazen yanımda biraz atıştırmalık bulundururum
Zaten tek yaşıyorum ama düşününce yemeğe biri gelecekse daha çok özeniyorum
Yemek yapmayı bilmiyorum ki zaten 😂 ya söylüyorum ya da sandviç yapıyorum kendime
Evet.. Çok üşeniyorum. Sırf pratik olur diye airfryer aldım ama yine hazırlamıyorum :D
tek başımaysam yapmam evet
ben asıl evde tekken üşenmiyorum MZLEÖXPEÖXŞE
Üşensem yine iyi hiç yapmıyorum...😄
Hayir hep kendim yapiyorum zaten
Bazen evet bazen hayır.
Değişiyor bazen yapıyorum bazen yapmıyorum
Bazen evet
Bazen kgjk 😅
Hayir aksine motive oluyorum.
Evet üşeniyorum baya😂
Üşenirim
nedenn
Tabi anne evde yapsın köle var zaten
Ne alaka ben yapyorum yemekleri
yapamam ki
Hayır