Çok tükettiğim söylenemez. Sizin salatayla aranız nasıl?

Çok tükettiğim söylenemez. Sizin salatayla aranız nasıl?

Salatayı ana yemek olarak bile yerim, öyle çok seviyorum. Güzel ve dengeli soslanmış taze bir salatanın yerini tutacak pek gıda yok benim için.
Etle ayrı, balıkla ayrı tadı var salatanın. Ana yemek olarak tüketmek için de hazırlaması çok kolay ve hızlı bir seçenek.
Tüketmeye çalışırım ve bence herkesinde her öğününde sofrasında olması gerek.
Yemek yanından ziyade salatayı öğün olarak yemeyi seviyorum.
Cevap
27Cevap
Evet ben genellikle yemeklerin yanında salata mutlaka tüketirim
akşam yemeklerinde mutlaka salata karışık tüketirim
Tavuk köfte gibi bir şey yapıldıysa evet tüketiyorum
Evet çok severim. Hatta yemekten daha çok salata yerim :D
Yemek yirken daha hafif olşun diye salata yimeye üjen göşteyiyim
Severim. Hatta olmamasi eksiklik gibi gelir.
Çok severim salata çeşitlerini tek başına bile yiyorum,
Her akşam yapıyorum. Salatasız menü olmuyor bizim evde pek.
Salata olmazsa olmazımdır. Her yemeğimin yanında muhakkak olur.
evet tüketirirm ve severim de, içinde soğan olanları hariç
Her salatayi sevmiyorum. Tomatez li mesela hic yemem. Ben genel olarak baskalarinin yaptigi salatayi hic yemem. Mecbur kendim yapcam böyle bir huyum var maalesef.
Salatasız yemek olmuyor biz de be Suvem 😑
Çok severim yemeğin en güzel arkadaşı salatadir bence
Genelde tüketirim
Bulursam affetmem. 😂
Evet salata tüketirim
Sadece salata yerim
Evet tüketirim..
Tüketirim de turşu daha çok severim
Evet olmazsa olmazım diyebilirim
Evet tuketirim
Ever ama her yemeğin yanında değil
Evet, çok severim.
Direkt öğün olarak yediğim de oluyor
Herrr yemeğin yanında
Yok ben direk marul kemiriyorum
her akşam yemeğinde yaparım ve yerim..
Salata ve cacık.
Yemekten çok salata yerim
Yemekten çok salata yerim
evet çok severim mutlaka olmalı
Bazen
Evet tüketirim
Olmazsa olmazımdır
Severim gayet tüketirim
Çok severim
Evet tüketirim
Evet.
Çok severim
Varsa tüketirim
Evet tüketirim
Evet
Tüketirim çok da severim
Evet
Her yemekte
Pek aram yok
Evet, seviyorum.
Evet tüketiriim 😂
Evet severek
Salata çok seviyorum
Evet severim
hayır
Severek
Evet genelde yani
Evet
Bazen sırf salatayla besleniyorum
Evet bayılırım
Tüketirim
genelde evet
cok severimmm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?