Yeme & İçme Türk kahvesi gününe özel size kahve yapıp yapmayacağımı söyleyim mi? Edameda06 Takip Et Master Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 39 Yapay Zekaya Sor 5 Aralık dünya Türk kahvesi gününe özel size kendi ellerimle Türk kahvesi yapar mıyım söyleyim mi? Dürüst cevaplar verilecektir.Çok güzel köpüklü yaparım 😄#Edameda ☕ #Türkahvesigünü ☕ Güncellemeler+1 yıl Güncelllll Türk kahvesi gününe özel size kahve yapıp yapmayacağımı söyleyim mi? Cevapla Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 12 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Söyleyebilirsin tabi ki de ama ben yapacağını biliyorum :D hatta karşılıklı içeriz ☺️ 0 4 Yorumla Edameda06 +1 yıl Tabisi yaparım barışko 😄☕ u Barış_LonelyForever +1 yıl @edameda06 Teşekkür ederim bebeksi sjsj :D 🙏☕🌸 Edameda06 +1 yıl 🤣☺️🤗💅💄🌸🎀 u Barış_LonelyForever +1 yıl 🤣🌷🙏🧚♀️✨☺️
Üyeadıalmadım Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 100% +1 yıl Söyle bakalım. Yapmayacaksın biliyorum ama pisliğine soruyorum 0 5 Yorumla Edameda06 +1 yıl Yoo yaparım ama zehirli öldürücü bir kahve yaparım sana 😈 Yorumla Üyeadıalmadım +1 yıl Beni bu kadar sevdiğini bilmezdim :)) Yorumla Edameda06 +1 yıl Haha bayılıyorum Yorumla Üyeadıalmadım +1 yıl Zehirli limonla ayıltırım ben seni merak etme 😃 Yorumla Edameda06 +1 yıl 🤨😱 Yorumla
mahiyet Takip Et Xper 6 Yaş: 37 , eic 97% +1 yıl Türk kahvesini severim, böyle bir günün olduğunu da sizden öğrendim. Cevabınızı da bekliyorum 🙂 0 3 Yorumla Edameda06 +1 yıl Yapardım :) Yorumla mahiyet +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla Edameda06 +1 yıl Rica ederim Yorumla
günah55kedisi Takip Et Xper 5 Yaş: 39 , eic 100% +1 yıl Yaparmısın bu iyiliği 😀 0 11 Yorumla Edameda06 +1 yıl Evet. Yorumla günah55kedisi +1 yıl Kupa da olsun küçüğü iki yudumda bitiyor Yorumla Edameda06 +1 yıl Hayır herkese aynı kahve fincanı ile 😀 Yorumla günah55kedisi +1 yıl Hijyenik olmaz lütfen 😀 ben kupamı getiririm Yorumla Edameda06 +1 yıl Herkese aynı fincan derken aynı model aynı tür demek istedim 🤣 aynı fincandan içeceksiniz demedim 😂 Yorumla günah55kedisi +1 yıl 🤣 Öyle olur bak ama ben yinede kendi kupa mı getireyim bir an tedirgin olduö6 Yorumla Edameda06 +1 yıl Olur 🤣 Yorumla günah55kedisi +1 yıl Cimrilik yapmazsın değil mi Yorumla Edameda06 +1 yıl Yoo. Yorumla günah55kedisi +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla Edameda06 +1 yıl Rica ederim Yorumla
Caspeɾ Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 64% +1 yıl Bana yaptigin icin es geciyorum bunu 0 4 Yorumla Edameda06 +1 yıl Ne zaman yaptım 😀 Yorumla Caspeɾ +1 yıl Düşün bi aksama tekrar yazarsin ;) Yorumla Caspeɾ +1 yıl https://www.youtube.com/shorts/W4hnlvqub8w Yorumla Edameda06 +1 yıl Hahaha komik şey :dddds Yorumla
FigmudSreud Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,1b cevap paylaştı. Yaparsın dimi 0 3 Yorumla Edameda06 +1 yıl Yok sana yapmıcam işte, beni Hayriyeye benzettiğin için 🤭🤣 aman ali rıza bey ağzımızın tadı kaçmasın sjsjsj Yorumla FigmudSreud +1 yıl Hayriye hanım şimdi ağzımızın tadı kaçtı a:SD yapsaydın ağzımız tatlanacaktı :D :D Yorumla Edameda06 +1 yıl 🤣 Tamam hadi yapayım dkdkd Yorumla
everkeğii Takip Et Master Yaş: 30 , eic 36% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 508 cevap paylaştı. Ben sana yaparım aşko 😘 0 3 Yorumla Edameda06 +1 yıl Olur yap aşko 😀☺️ Yorumla everkeğii +1 yıl ☕☕🤎 Yorumla Edameda06 +1 yıl 🤎🥥🍊 Yorumla
Asil-Bey Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. Bana yapmayacaksın da kime yapacaksın :) 0 4 Yorumla Edameda06 +1 yıl Aynen öyle yapacağım tabi sana 😂 Yorumla Asil-Bey +1 yıl Teşekkür ederim iyi ki varsın ☺️🌹 Yorumla Edameda06 +1 yıl Rica ederim 😊🤗🙏🏻 Yorumla Asil-Bey +1 yıl ☺️☺️ Yorumla
Jeasica Takip Et Guru Yaş: 54 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 396 cevap paylaştı. Yap bi kahve içelim beraber?😊 0 10 Yorumla Edameda06 +1 yıl Olur tabi 😊 Yorumla Jeasica +1 yıl Bu saatte de olsa içelim madem uyanıkız😊💐sade olsun benimkisi ❤️ Yorumla Edameda06 +1 yıl Tamam, saati olmaz her zaman içilir bence 🤣❤️ Yorumla Jeasica +1 yıl Teşekkür ederim. Benim içinde kahvenin saati yok ama işte uyku kaçırıyor ya…. Hadi diyorum içmeyeyim, bu gece belki vana yarar içelim Yorumla Jeasica +1 yıl Gününüde yapmışlar , hatrı kalmasın diye 🤭 Yorumla Edameda06 +1 yıl Evet genelde uyku kaçırma etkisi var doğru 😀🤗 Yorumla Edameda06 +1 yıl Nerdeyse her şeyin günü var 🤣 Yorumla Jeasica +1 yıl Evet , cebimizdeki parayı çekmenin en etkili yolu özel günler Yorumla Jeasica +1 yıl Seni takip edebilirmiyim? Yorumla Edameda06 +1 yıl Tabi ki takip edebilirsiniz 🤗 Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 6,6b cevap paylaştı. Söyle güzel arkadaşım 0 5 Yorumla Edameda06 +1 yıl Yaparım aşırı şekerli Yorumla Hadiiyani +1 yıl Tesekurler arkadaşım iyi ki varsın selamlar Yorumla Edameda06 +1 yıl Rica ederim iyi akşamlar :) Yorumla Hadiiyani +1 yıl İyi aksamlar Yorumla Edameda06 +1 yıl Size de 🙏🏻 Yorumla
ErtugrulKARTAL1903 Takip Et Master Yaş: 43 , eic 68% +1 yıl Merak ettim şimdi sonucu 😂 0 7 Yorumla Edameda06 +1 yıl Yapmam 🤣 Yorumla ErtugrulKARTAL1903 +1 yıl Yapma zaten ben götüreceğim seni kahve içmeye 😂 Yorumla Edameda06 +1 yıl Daha fazla ısrar etme, kaç kez dedim hayır diye Yorumla ErtugrulKARTAL1903 +1 yıl Ayy ölüyorum ne olur 🤣 Yorumla Edameda06 +1 yıl Bence de 🤣 Yorumla ErtugrulKARTAL1903 +1 yıl Yürü git kedilere filan makyaj yap 😀 Yorumla Edameda06 +1 yıl 😂😂😂😂😂😂😂. Yorumla
ariftotereks Takip Et Yoda Yaş: 42 , eic 100% +1 yıl Elmalı kurabiyeyle ne gider🤪 0 3 Yorumla Edameda06 +1 yıl Yaparım şekersiz Yorumla ariftotereks +1 yıl Kırk yıllık hatır kaydedildi.😊 Yorumla Edameda06 +1 yıl 🤣 Yorumla
Delikanlisback Takip Et FenomenYoda Yaş: 31 +1 yıl Söyle bakalım 0 3 Yorumla Edameda06 +1 yıl Yaparım sade ve zift gibi acı olur Yorumla Delikanlisback +1 yıl Oo çok severim nokta atışı👍 Yorumla Edameda06 +1 yıl Afiyet olsun 😄 Yorumla
__Someone Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Söyleyebilirsin 0 5 Yorumla Edameda06 +1 yıl Yaparım şekerli olur Yorumla __Someone +1 yıl Şekerli sevmiyorum, zahmet olmayacaksa sade isterim 😅 Yorumla Edameda06 +1 yıl Tabi sade yaparım o zaman 😄🤗☕ Yorumla __Someone +1 yıl Çok mersi tatlım 😅 Yorumla Edameda06 +1 yıl Rica ederim ☺️💗 Yorumla
Bischocolata Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Benim tahminime göre yaparsın😀 0 8 Yorumla Edameda06 +1 yıl Evet yaparım çikolatalı hemde :d Yorumla Bischocolata +1 yıl Mmmmm bayılırım Yorumla Edameda06 +1 yıl 😄 Yorumla Bischocolata +1 yıl Eline sağlık 😀 Yorumla Bischocolata +1 yıl Çikolatası biraz az olmuştu Yorumla Edameda06 +1 yıl Fazlası kötü olur 😄 Yorumla Bischocolata +1 yıl 🤣😂 Yorumla Edameda06 +1 yıl 😬💁♀️ Yorumla
Krykos Takip Et Bilge Yaş: 38 , eic 97% +1 yıl Buyurunuz hanımefendi :) 0 4 Yorumla Edameda06 +1 yıl Tabi ki de yaparım en köpüklü ve güzelinden 😄 Yorumla Krykos +1 yıl Ohhh missss 😂😂 Yorumla Krykos +1 yıl Ellerine sağlık edacım ☺️☺️😂 Yorumla Edameda06 +1 yıl Afiyet olsun ☺️ Yorumla
Serdaryaman006 Takip Et Xper 7 Yaş: 39 , eic 89% +1 yıl söyle bakalım 0 3 Yorumla Edameda06 +1 yıl İçine zehir katıp yaparım Yorumla Serdaryaman006 +1 yıl teşekkür ederim :) Yorumla Edameda06 +1 yıl Rica ederim 🤣 Yorumla
mesut_boztas Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,2b cevap paylaştı. söyle bakalım 0 6 Yorumla Edameda06 +1 yıl Yapardm Yorumla mesut_boztas +1 yıl aaa çok teşekkürler sade olursa çok güzel olur :) Yorumla Edameda06 +1 yıl Olur :d Yorumla mesut_boztas +1 yıl sebepsiz yere mutlu oldum :) Yorumla Edameda06 +1 yıl 😀😊🙏🏻 Yorumla mesut_boztas +1 yıl ;) :) <3 Yorumla
1İnciTanesi Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı. Bence sen bana yaparsın :D 0 0 Yorumla
Ahh_kalbim Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 91% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 673 cevap paylaştı. Gecmi kaldım 😊 0 3 Yorumla Edameda06 +1 yıl Hayır, yaparım 😊☕ Yorumla Ahh_kalbim +1 yıl Teşekkür ederim😍 Yorumla Edameda06 +1 yıl Rica ederim 🥰 Yorumla
Fenerbahçelibiriyim4 Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Olurr 0 3 Yorumla Edameda06 +1 yıl Yapardım Yorumla Fenerbahçelibiriyim4 +1 yıl 🥰🥰 Yorumla Edameda06 +1 yıl ❣️🌹 Yorumla
Afrodit429067 Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Söyle 0 1 Yorumla Edameda06 +1 yıl Yaparımm Yorumla
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,7b cevap paylaştı. Olur söyle abla 😊 0 2 Yorumla Edameda06 +1 yıl Yaparım tabi :) Yorumla FiqHtShoT +1 yıl 😊😊 Yorumla
KIZILİNKA Takip Et Master Yaş: 27 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı. Kahve severim 0 3 Yorumla Edameda06 +1 yıl Yaparım Yorumla KIZILİNKA +1 yıl Harikasın 😘 Yorumla Edameda06 +1 yıl ☺️😘 Yorumla
VişneliBrowni_ Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,2b cevap paylaştı. Söyle tatlım. 0 3 Yorumla Edameda06 +1 yıl Yaparım tabi kii ☕🤗 Yorumla VişneliBrowni_ +1 yıl ❤️ Yorumla Edameda06 +1 yıl ❤️ Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı. Söyle bakalım bro 0 5 Yorumla Edameda06 +1 yıl Yaparım acı iğrenç bir şey Yorumla GOKHANoturumactı +1 yıl Kahve acı olur kız zaten 😂 Yorumla Edameda06 +1 yıl Yoo acı olmak zorunda değil 😄 Yorumla GOKHANoturumactı +1 yıl Yooo zorunda 😂 Yorumla Edameda06 +1 yıl 😏😏😏 Yorumla
Fearlesgirll Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Olur söylee 0 3 Yorumla Edameda06 +1 yıl Yaparım 😄 Yorumla Fearlesgirll +1 yıl Ellerine sağlık :D Yorumla Edameda06 +1 yıl Afiyet olsun 😄🌸 Yorumla
FloraBacchus Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Söyle bakalım 0 3 Yorumla Edameda06 +1 yıl Yaparımm Yorumla FloraBacchus +1 yıl Ellerine sağlııık Yorumla Edameda06 +1 yıl Afiyet olsun 😄☕ Yorumla
ƘıԼıCƘiƦAƝ Takip Et Master Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Şöyle bakalım 0 3 Yorumla Edameda06 +1 yıl Yaparım ama zehirli Yorumla ƘıԼıCƘiƦAƝ +1 yıl Ölmem için mi 🤣 Yorumla ƘıԼıCƘiƦAƝ +1 yıl Olsun içerim yine de nasıl olsa bir gün öleceğim oda senden olsun 😂 Yorumla
ÜzgünÇocuk28 Takip Et Yoda Yaş: 21 , eic 95% +1 yıl Olur 0 3 Yorumla Edameda06 +1 yıl Yaparım Yorumla ÜzgünÇocuk28 +1 yıl Teşekkürler ablam 🍵 Yorumla Edameda06 +1 yıl Rica ederim ☕ Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 20,4b cevap paylaştı. söyle TwT 0 3 Yorumla Edameda06 +1 yıl Yaparım minnoş Yorumla Asya_2275 +1 yıl teşekkürler UwU Yorumla Edameda06 +1 yıl Rica ederim 😊 Yorumla
u tenedos Takip Et Master Yaş: 37 , eic 93% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,3b cevap paylaştı. Haydi söyle 0 5 Yorumla Edameda06 +1 yıl Tuzlu biberli iğrenç bir tatta yaparım Yorumla u tenedos +1 yıl Çok teşekkür ederim en sevdiğim aromalar Yorumla Edameda06 +1 yıl 🤣 🤣 Yorumla u tenedos +1 yıl Karabiber atmazsan kırılırım biraz Yorumla Edameda06 +1 yıl O zaten olmazsa olmaz Yorumla
Qbyte Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl Hadi bakalım ☺️ 0 3 Yorumla Edameda06 +1 yıl Yapmam 🤣 Yorumla Qbyte +1 yıl Canın sağolsun 😁 Yorumla Edameda06 +1 yıl 🤭🤭 Yorumla
Oskibey Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 96% +1 yıl Söyle 😉 0 4 Yorumla Edameda06 +1 yıl Yapmam sana Yorumla Oskibey +1 yıl Hayda neden 😏 Yorumla Edameda06 +1 yıl İştee Yorumla Oskibey +1 yıl Yapma böyle edacık üzme beni oysaki ben senin ellerinden ballı orta şekerli türk kahvesi içmek istiyorum 😉 Yorumla
αℓвαтr0ѕѕ_ Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 90% +1 yıl Bira alayım ben 0 1 Yorumla Edameda06 +1 yıl Yapmam o zaman, al bira 🍺 Yorumla
Şokagirenbimkasiyeri Takip Et Master Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 590 cevap paylaştı. Söyleyiniz 0 4 Yorumla Şokagirenbimkasiyeri +1 yıl Madem bugün Türk kahvesi günü o zaman gidip nescafe içeyim gerçi Türk kahvesinin yerini tutmaz ama kahve kahvedir nihayetinde Yorumla Edameda06 +1 yıl Yaparım ama Nescafe içersen yapmam 🤣 fazlası zarar jsjjs Yorumla Şokagirenbimkasiyeri +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla Edameda06 +1 yıl Rica ederim Yorumla
Yecüc_Mecüc_7991 Takip Et Master Yaş: 46 , eic 100% +1 yıl Tamam 0 2 Yorumla Edameda06 +1 yıl Yaparım köpüklü ve közde Yorumla Yecüc_Mecüc_7991 +1 yıl 🙏🏻 Yorumla
aysekaptan Takip Et Master Yaş: 39 , eic 86% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 428 cevap paylaştı. Soyle canim 0 3 Yorumla Edameda06 +1 yıl Yaparım Yorumla aysekaptan +1 yıl 😘💗 Yorumla Edameda06 +1 yıl 🤎🥥 Yorumla
Vergimukellefi Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Haydi söyle bakalım 0 3 Yorumla Edameda06 +1 yıl Yaparım ama pek özenmem Yorumla Vergimukellefi +1 yıl Üstüne dökerim o zaman Yorumla Edameda06 +1 yıl Saygısızz Yorumla
u _Süveyda Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Söyle bakalım 0 1 Yorumla Edameda06 +1 yıl Yapardım Yorumla
İsmaill19 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,9b cevap paylaştı. söyle bakalım 0 3 Yorumla Edameda06 +1 yıl Yaparım Yorumla İsmaill19 +1 yıl ellerine sağlık Yorumla Edameda06 +1 yıl Afiyet olsun Yorumla
scorpion026 Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,7b cevap paylaştı. olur söyle :) 0 3 Yorumla Edameda06 +1 yıl Yapardım 😄 Yorumla scorpion026 +1 yıl ellerine sağlık :) Yorumla Edameda06 +1 yıl Afiyet olsun 😊 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
29Cevap
Söyleyebilirsin tabi ki de ama ben yapacağını biliyorum :D hatta karşılıklı içeriz ☺️
Tabisi yaparım barışko 😄☕
@edameda06 Teşekkür ederim bebeksi sjsj :D 🙏☕🌸
🤣☺️🤗💅💄🌸🎀
🤣🌷🙏🧚♀️✨☺️
Söyle bakalım. Yapmayacaksın biliyorum ama pisliğine soruyorum
Yoo yaparım ama zehirli öldürücü bir kahve yaparım sana 😈
Beni bu kadar sevdiğini bilmezdim :))
Haha bayılıyorum
Zehirli limonla ayıltırım ben seni merak etme 😃
🤨😱
Türk kahvesini severim, böyle bir günün olduğunu da sizden öğrendim. Cevabınızı da bekliyorum 🙂
Yapardım :)
Teşekkür ederim
Rica ederim
Yaparmısın bu iyiliği 😀
Evet.
Kupa da olsun küçüğü iki yudumda bitiyor
Hayır herkese aynı kahve fincanı ile 😀
Hijyenik olmaz lütfen 😀 ben kupamı getiririm
Herkese aynı fincan derken aynı model aynı tür demek istedim 🤣 aynı fincandan içeceksiniz demedim 😂
🤣 Öyle olur bak ama ben yinede kendi kupa mı getireyim bir an tedirgin olduö6
Olur 🤣
Cimrilik yapmazsın değil mi
Yoo.
Teşekkür ederim
Rica ederim
Bana yaptigin icin es geciyorum bunu
Ne zaman yaptım 😀
Düşün bi aksama tekrar yazarsin ;)
https://www.youtube.com/shorts/W4hnlvqub8w
Hahaha komik şey :dddds
Yaparsın dimi
Yok sana yapmıcam işte, beni Hayriyeye benzettiğin için 🤭🤣 aman ali rıza bey ağzımızın tadı kaçmasın sjsjsj
Hayriye hanım şimdi ağzımızın tadı kaçtı a:SD yapsaydın ağzımız tatlanacaktı :D :D
🤣 Tamam hadi yapayım dkdkd
Ben sana yaparım aşko 😘
Olur yap aşko 😀☺️
☕☕🤎
🤎🥥🍊
Bana yapmayacaksın da kime yapacaksın :)
Aynen öyle yapacağım tabi sana 😂
Teşekkür ederim iyi ki varsın ☺️🌹
Rica ederim 😊🤗🙏🏻
☺️☺️
Yap bi kahve içelim beraber?😊
Olur tabi 😊
Bu saatte de olsa içelim madem uyanıkız😊💐sade olsun benimkisi ❤️
Tamam, saati olmaz her zaman içilir bence 🤣❤️
Teşekkür ederim. Benim içinde kahvenin saati yok ama işte uyku kaçırıyor ya…. Hadi diyorum içmeyeyim, bu gece belki vana yarar içelim
Gününüde yapmışlar , hatrı kalmasın diye 🤭
Evet genelde uyku kaçırma etkisi var doğru 😀🤗
Nerdeyse her şeyin günü var 🤣
Evet , cebimizdeki parayı çekmenin en etkili yolu özel günler
Seni takip edebilirmiyim?
Tabi ki takip edebilirsiniz 🤗
Söyle güzel arkadaşım
Yaparım aşırı şekerli
Tesekurler arkadaşım iyi ki varsın selamlar
Rica ederim iyi akşamlar :)
İyi aksamlar
Size de 🙏🏻
Merak ettim şimdi sonucu 😂
Yapmam 🤣
Yapma zaten ben götüreceğim seni kahve içmeye 😂
Daha fazla ısrar etme, kaç kez dedim hayır diye
Ayy ölüyorum ne olur 🤣
Bence de 🤣
Yürü git kedilere filan makyaj yap 😀
😂😂😂😂😂😂😂.
Elmalı kurabiyeyle ne gider🤪
Yaparım şekersiz
Kırk yıllık hatır kaydedildi.😊
🤣
Söyle bakalım
Yaparım sade ve zift gibi acı olur
Oo çok severim nokta atışı👍
Afiyet olsun 😄
Söyleyebilirsin
Yaparım şekerli olur
Şekerli sevmiyorum, zahmet olmayacaksa sade isterim 😅
Tabi sade yaparım o zaman 😄🤗☕
Çok mersi tatlım 😅
Rica ederim ☺️💗
Benim tahminime göre yaparsın😀
Evet yaparım çikolatalı hemde :d
Mmmmm bayılırım
😄
Eline sağlık 😀
Çikolatası biraz az olmuştu
Fazlası kötü olur 😄
🤣😂
😬💁♀️
Buyurunuz hanımefendi :)
Tabi ki de yaparım en köpüklü ve güzelinden 😄
Ohhh missss 😂😂
Ellerine sağlık edacım ☺️☺️😂
Afiyet olsun ☺️
söyle bakalım
İçine zehir katıp yaparım
teşekkür ederim :)
Rica ederim 🤣
söyle bakalım
Yapardm
aaa çok teşekkürler sade olursa çok güzel olur :)
Olur :d
sebepsiz yere mutlu oldum :)
😀😊🙏🏻
;) :) <3
Bence sen bana yaparsın :D
Gecmi kaldım 😊
Hayır, yaparım 😊☕
Teşekkür ederim😍
Rica ederim 🥰
Olurr
Yapardım
🥰🥰
❣️🌹
Söyle
Yaparımm
Olur söyle abla 😊
Yaparım tabi :)
😊😊
Kahve severim
Yaparım
Harikasın 😘
☺️😘
Söyle tatlım.
Yaparım tabi kii ☕🤗
❤️
❤️
Söyle bakalım bro
Yaparım acı iğrenç bir şey
Kahve acı olur kız zaten 😂
Yoo acı olmak zorunda değil 😄
Yooo zorunda 😂
😏😏😏
Olur söylee
Yaparım 😄
Ellerine sağlık :D
Afiyet olsun 😄🌸
Söyle bakalım
Yaparımm
Ellerine sağlııık
Afiyet olsun 😄☕
Şöyle bakalım
Yaparım ama zehirli
Ölmem için mi 🤣
Olsun içerim yine de nasıl olsa bir gün öleceğim oda senden olsun 😂
Olur
Yaparım
Teşekkürler ablam 🍵
Rica ederim ☕
söyle TwT
Yaparım minnoş
teşekkürler UwU
Rica ederim 😊
Haydi söyle
Tuzlu biberli iğrenç bir tatta yaparım
Çok teşekkür ederim en sevdiğim aromalar
🤣 🤣
Karabiber atmazsan kırılırım biraz
O zaten olmazsa olmaz
Hadi bakalım ☺️
Yapmam 🤣
Canın sağolsun 😁
🤭🤭
Söyle 😉
Yapmam sana
Hayda neden 😏
İştee
Yapma böyle edacık üzme beni oysaki ben senin ellerinden ballı orta şekerli türk kahvesi içmek istiyorum 😉
Bira alayım ben
Yapmam o zaman, al bira 🍺
Söyleyiniz
Madem bugün Türk kahvesi günü o zaman gidip nescafe içeyim gerçi Türk kahvesinin yerini tutmaz ama kahve kahvedir nihayetinde
Yaparım ama Nescafe içersen yapmam 🤣 fazlası zarar jsjjs
Teşekkür ederim
Rica ederim
Tamam
Yaparım köpüklü ve közde
🙏🏻
Soyle canim
Yaparım
😘💗
🤎🥥
Haydi söyle bakalım
Yaparım ama pek özenmem
Üstüne dökerim o zaman
Saygısızz
Söyle bakalım
Yapardım
söyle bakalım
Yaparım
ellerine sağlık
Afiyet olsun
olur söyle :)
Yapardım 😄
ellerine sağlık :)
Afiyet olsun 😊
söyle
Yaparım
Olur