Şimdi bir turk kahve ☕ içmek istiyorum baya zaman oldu içmedim... ama icmicem

Şimdi bir turk kahve ☕ içmek istiyorum baya zaman oldu içmedim... ama icmicem

Kahve falan salla da söze bayıldım,
İnsan kahvesini ve yanındaki insanı soğutmamalı!
Gerçekten de bazen insanlar düşünmeden hareket ediyor, soğumaz düşüncesi hakim oluyor sanırım..
Çok haklısın
Zahmet olmayacaksa yap djkdkdkd
Nasıl içiyorsun kıvırcık sade mi
Sade evet
Tamam ☕
Yorma kendini skskzk
Yok yaa ne yorulması
Otur otur ben sana yaparım pericik
Vayy be tamam yap
Sade içiyordun bak unutmadım
Evet sade
Biliyorum ya skskks
Aferin sana yaa
Teşekkür ederim efendimm
Sana da Teşekkürler
Bana neden teşekkür ediyorsuj
Kahve için
He rica ederim pericik
Teşekkür ederim
Rica ederim
Çok isterim
Cevap
16Cevap
olur yapabilirsin
Damla sakızlı ve şekerli olsun :D
Tamam hemen yapıyorum 😅
Hemen ben uyumadan
Hemen buyur ☕ afiyet olsun
Merci 🌹
Rica ederim
Bana yanık kek yap Peri 🤣🤷
Yaparım yaa sen istersen yeter
Biraz da vanilya eklersen süper olur😄
Yaparım tabii ki 😅☕
Afiyet olsun bacım 😅
Olur yap da içelim
☕☕
Ohh mis ellerine sağlık
Afiyet olsun 🌸
Zahmet olmazsa evet 🙏☺
Yaparım tabii ki ☕🧡
Eline sağlık tatlım ☺🙏 düşünmen yeter 🤗
😘🥰
İsterdin şimdiden eline sağlık
☕
Evet isterim orta şekerli olsun 😅
Tamam 😅
Yazılmıyor ki sbsbsn
☕
Burdan değil vhgdgg
Uzaydan mi
Olur içerim 😋
Nasıl içiyorsun
Tamam ☕
Ben filtre rica ediciiim.
3 fincan devirdim bugün valla kota doldu
Çok severim hayır demem
Kahve overrated bir içecek
Eline sağlık😇
☕🍫🧡
Yorulma boş ver
Nasıl istersen
Banada yaparmisin ablacim
Sade yapp
Olurr
🌸🌸
Olur yap kanka
Tesekkur ederim dysunmen yeter
iyi olur
Olur aga
İsterdim evet
İsterim sjdj
Olur sütlü olsun 😊
yap gelsin
isterim
İyi gelir
sade olsun
Olur yap
Çok severim
Kürt kahvesi yaparsan içerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?