Selam, Aralık ayına da merhaba dedik.. iyice hava soğudu... kışı iyice hissettik.. Hangi içecekleri daha çok tercih ediyorsunuz?

#inci☃️
Selam, Aralık ayına da merhaba dedik.. iyice hava soğudu... kışı iyice hissettik.. Hangi içecekleri daha çok tercih ediyorsunuz?

#inci☃️
Benimki standart yaz kış değişmez kahve ve çay çok farklı mevsimsel tükettiğim bir içecek yok açıkçası kışın sadece Nadiren de olsa salep tüketirim canım isterse o da yani ben standart kadınım ya hahaha 🤣🤣🤣🤣
Selam olsun o standart kadına 😃
Ben kış aylarında genellikle kahve içmeyi seviyorum en çok.. kahvenin de her türlüsünü içerim zaten.. veya salep ya da sıcak çikolata da olabilir. bir de diyet yaptı9ğım için bu sıralar şekersiz kola içiyorum biraz.
Çay çay çay :)) ama şu sıra ara verdim kansızlık çıktı kan veremedim
Tahin pekmez sever misin ye iyi gelir
Severim artık kan yapacak ne bulursam yiyorum ya
Nar yesene hem lezzetli hem oda kan yapıcı benim 7 lere inmişti nar iyi topladi
Sevdim bu fikiri
Tesekkur ederim💐
Ihlamur kuşburnu.
Cevap
28Cevap
Yazın da sıcak kahve kışın da sıcak kahve 🥳
Sicak demen iyi oldu😃kahve soğuk mu içilir 😒
Yaz kış fark etmiyor. En çok enerji içeceği ve kahve tüketiyorum
Enerji içeceği gercekten ne faydasi var
Diğerlerinin de bi faydası yok 🤷🏻♂️
Yok gerçekten eleştirmek için sormadim.. bilmediğimden sordum.. enerji veriyor mu cidden onu merak ettim
Hayır be alakası yok 🤦🏻♂️ enerji verseydi şu an patlamam gerekirdi 🙂
Türk kahvesi vazgeçilmezim ama kışın Salep te severim.
Kar yağdığında sıcak çikolata ama diğer şartlarda kahve ve yeşilçay olurdu
Kahvenin her türlüsünü kış olsa bile soğuk içerim o derece 😅
Zencefil çayı güzel ama ondan çok limonlu çay içerim.
Yazın harareti alsın diye, kışın sıcak tutsun diye çay içerm..
Su ve su , gazlı içecekler pek tüketimiyorum
Yaz kış sürekli filtre kahve, yazın en sıcak günlerinde ice coffe latte buzlu ☺️
çay ve nescafe
Kahve, sıcak çikolata
Sıcak içecekler çay ıhlamur salep nesksfe
Ihlamur, çünkü çabuk hastalanıyorum maalesef ki.
Türk kahvesi ve yeşil çay
nescafe oluyor genelde
Her zaman kahve.
Her zaman su...
Salep ve çay :))
Çay tabi ki.
Kahve veya sıcak çikolata
Ihlamur ve çay ikilisi
Latte, yaz kış latte :D
Her zaman çay çay çay.
Ihlamur kuşburnu
Kuşburnu🌸 ya oda guzel
kivili oralet
😃bugun biri içiyordu jsjsjs bende alacam
Kurbağa niye dedin 😒
Türbe yeşili
Çaayyyyy tabi ki
Günde kaç bardak 😃?
Kaç demlik desek yeridir 😃
Çay kahve
Ihlamur sevmez misin?
Severim de aramam çoğu içeceği severim de aramam çay kaybe standart içeceğimdir
Tabi ki çay🤷
En çok çay
filtre kahve
Kahve ve salep
Cay içiyorum
Sıcak çikolot
Çay tabikisii
Çaykur 42 nolu Tirebolu
Kahve veya Salep
Su çay nescafe
Sahlep.
Ihlamur en iyisi.
Çaaayyy
genelde çay
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?