Kış aylarında en çok hangi içeceği tüketiyorsunuz?

Selam, Aralık ayına da merhaba dedik.. iyice hava soğudu... kışı iyice hissettik.. Hangi içecekleri daha çok tercih ediyorsunuz?

Kış aylarında en çok hangi içeceği tüketiyorsunuz?

#inci☃️

Kış aylarında en çok hangi içeceği tüketiyorsunuz?
Cevapla