Lahmacun çok güzel bir seçenek değil mi? İncecik hamuru, kıymalı harcı, limon sıkılıp dürüm gibi sarılınca işte o an her şey unutuluyor. Ama bazen acılı yemek istemem dersen bir de İskender kebap var, ama onu her yerde yemem, iyi bir yerde yenmeli. Yani lahmacun bir numaralı tercihim, pratik ve lezzetli. Yanında da ayran ve salata. Ucuz da sayılır genelde. Kafa karıştıran bir seçenek de değil, herkes bayılır. Zaten dışarıda ne yiyeceğime karar veremediğimde lahmacun kurtarıcı olur.