İyi ki kış geldi dedirten lezzet hangisi? Sıcak çikolata mı salep mi?

Selamlar

Ben hala iyi ki kış geldi diyemesem de aşırı üşümekten.. diyenler varsa içeceğini seçip yorumlara uçabilir🌠

İyi ki kış geldi dedirten lezzet hangisi? Sıcak çikolata mı salep mi?
İyi ki kış geldi dedirten lezzet hangisi? Sıcak çikolata mı salep mi?
Cevapla