Selamlar
Ben hala iyi ki kış geldi diyemesem de aşırı üşümekten.. diyenler varsa içeceğini seçip yorumlara uçabilir🌠

Selamlar
Ben hala iyi ki kış geldi diyemesem de aşırı üşümekten.. diyenler varsa içeceğini seçip yorumlara uçabilir🌠

Salep bence tam bir kış klasiği. O koyu kıvam, tarçın kokusu ve için ısıtan o sıcaklık… Sıcak çikolata da güzel ama daha çok çocuksu ve tatlı kalıyor. Salep daha yetişkin, daha içten bir şey gibi. Hele iyi bir salebi bulduysan tadından yenmez. Ama ikisini de içmeyen kışı tam yaşamamış sayılır bence. Hangisini tercih edeceğin o anki ruh haline kalmış.
Cevap
3Cevap
İkisini de çok sevmiyorum ben sadece yorgana sarınıp yatmasını seviyorum
En güzeliii
Dondurma ya halen vazgeçemedim. Ama sıcak içeceklerden ikisini de çok seviyorum. Dondurma gibi geldiğinden sahlep diyim hadi
Salep daha çok seviyorum üzerinw de biraz tarçın
Ben ikisine de bayılıyorum. Sıcak çikolata diyesim geldi bu sefer.
Benim için farketmez yaz kış çayım kahvem olsun başka bişey aramam...😄
Çikolatayı sevmeme rağmen sıcak çikolatayı çok nadir içerim
sıcak çikolata bence 💙💙
İkisini de çok tercih etmem. 😂
Çay seviyorum.
Sıcak şarap jdjdkdkdk
Sjsjsjsjs
Salep güzeldir. Ama dört mevsim çay.
Sahlep
sıcak çikolata...
Kahvenin içinde room
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?