Yeme & İçme Soğuk kış akşamında salep mi, sıcak çikolata mı içinizi ısıtır? u Hayatİstanbul77 Takip Et FenomenMaster Yaş: 49 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 611 Yapay Zekaya Sor Soğuk kış akşamlarında içinizi salep mi, sıcak çikolata mı ısıtır?Benim tercihim sıcak çikolata yana oluyor. Çikolata sever olarak, sıcak cikolata içimi ısıtırken seratonin salgilayarak beni mutlu ettiği için banada iyi geliyor 🥰#DeliMavi24 ARALIK 2021 Soğuk kış akşamında salep mi, sıcak çikolata mı içinizi ısıtır? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 17 kişi beğendi
AtomunÇekirdeği Takip Et FenomenMaster Yaş: 35 +1 yıl Hafif ayaz ama göl/deniz kenarı ve manzaralı bir yerde salep tercihim olur😀 bak canım çekti yaaa😀❤ 1 2 Yorumla AtomunÇekirdeği +1 yıl Teşekkür ederim 🥰 Yorumla u Hayatİstanbul77 +1 yıl Rica ederim😊 Yorumla
54srp Takip Et Master Yaş: 44 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Benim içimi bir tek çay ısıtır😂 1 0 Yorumla
AşkıÖldürmek Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Aslında ben sıcak içecek seven birisi değilim.Ama illa birini içeceksin derseler çikolata olsun derim 2 0 Yorumla
AxDEATHxANGEL Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 88% +1 yıl Ah salepppppp çünkü her gün sıcak çikolata 🍫 çok içerim 3 0 Yorumla
վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,4b cevap paylaştı. Salep iyidir. Sıcak çikolata fazla tatlı olunca ağzımın tadını bozuyor. Salepin tatlılık oranı gayet iyi. 1 0 Yorumla
_anonim_hesap_ Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Canım çekti markete çıkıcam bu soğukta sağ oll dndndnjd 2 0 Yorumla
Uzaklarda34 Takip Et Xper 7 Yaş: 39 , eic 94% +1 yıl Midem iflas edicek sonunda 😁🥳😂. Banada bir bardak ayır 1 0 Yorumla
Affedilmeyen Takip Et Mentor Yaş: 42 , eic 52% +1 yıl sahlep daha çok seviyorum tabikiancak sıcak çikolata da içerim :) 1 0 Yorumla
Aykırıkadın Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Sıcak çikolata sevmiyorum. Ben sahlep alıyım 😋 gizli hayranımada sıcak çikolata 😜 1 0 Yorumla
PromisedLand Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Önceki soruda sevgiliyle ısıtmıştın içimizi zaten:) 1 0 Yorumla
Merveeetsts61 Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Kahve ya da çay😂 içinde süt olan şeyler uykumu getiriyor 😂🤷🏻♀️ 2 0 Yorumla
polatt05 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Salep daha güzel ya çok iyi ruhu dinlendiriyor mutluluk hormonları salgiliyor 1 0 Yorumla
rsttt48 Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 49% +1 yıl Ben salepçiyim tabi alkol almaya param yoksa 🤣 1 0 Yorumla
Serrask Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Kış denilince akla sahlep geliyor bol tarçınlı 🥰 1 0 Yorumla
BehruzuFurkan Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl İkisini de içerim ama salep baş tacı 1 0 Yorumla
Muro8384 Takip Et Guru Yaş: 42 , eic 50% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 667 cevap paylaştı. Sahlep hastasıyım efendim 1 0 Yorumla
Normal483 Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl İkisi de içimi ısıtır, ikisini de severim 1 0 Yorumla
KurtBeyazı Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Salep güzel olurdu birde sarılacak bir eş 1 0 Yorumla
SonDildarbesii Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 97% +1 yıl @Hayatİstanbul77 bi sahlep iyi gider :) 1 0 Yorumla
Karahan83 Takip Et Xper 6 Yaş: 43 , eic 95% +1 yıl Salep tarçınlı şöyle denıze karşı miss 1 0 Yorumla
delidayı0234 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 39% +1 yıl Sıcak çikolata ben genellikle kahve bağımlısıyım 1 0 Yorumla
aerolite Takip Et Master Yaş: 57 , eic 31% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı. Salep. 2 0 Yorumla
AnAlien1 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 95% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı. Salep 2 0 Yorumla
superpsikolog Takip Et Master Yaş: 46 , eic 53% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. Salep tercihimdir. 1 0 Yorumla
Bülentadn Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 621 cevap paylaştı. Salep vazgeçilmezim 1 0 Yorumla
Saddov Takip Et Master Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı. Ben kahve içiyorum. 1 0 Yorumla
gecekusum3434 Takip Et Master Yaş: 54 , eic 88% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,1b cevap paylaştı. Sahlep tabiki 1 0 Yorumla
hot_chocolate Takip Et Master Yaş: 44 , eic 43% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,4b cevap paylaştı. Sıcak çikolata 1 0 Yorumla
Ash_Ketchum Takip Et Master Yaş: 32 , eic 94% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,2b cevap paylaştı. Salep 1 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 7,2b cevap paylaştı. Salep 1 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı. Sıcak çikolata 1 0 Yorumla
Tendenönceruh Takip Et Master Yaş: 47 , eic 33% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı. Salep 1 0 Yorumla
thecutewitch Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. sıcak çikolata 1 0 Yorumla
En İyi Cevaplar